همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با تأکید بر گسترش منطق اعتدال در جهان برای مقابله با نقشه‌های وسیع دشمنان، گفت: امروز پشت صحنه حرکت‌های تندروانه تکفیری‌ها روشن شده و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا در خاطرات خود نوشته است داعش را ما به‌وجود آورده‌ایم، تا برای تجزیه برخی کشورهای منطقه از آن‌ها استفاده کنیم.

دیدار سرپرست حجاج ایرانی با رییس بعثه حج الجزایر

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد علي قاضي‌عسكر در ديدار احمد سعيد، رئيس بعثه حج الجزاير در مدينه‌منوره، روابط ايران و الجزاير را خوب و صميمانه توصيف كرد و گفت: جمهوري الجزاير داراي سابقه مبارزه با استعمارگران بوده و همين امر موجبات توسعه روزافزون روابط دو كشور را فراهم آورده است.

نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني با بررسي اوضاع جهان اسلام در ماه‌هاي گذشته، حملات وحشيانه صهيونيست‌ها به مردم بي‌دفاع غزه و پيروزي قهرمانانه آنان با دست‌هاي خالي را از جمله حوادث تلخ و شيريني نام برد كه بر امت اسلامي گذشت.

قاضي‌عسكر تاكيد كرد: اين پيروزي بار ديگر اين فرمايش امام خميني (ره) را به اثبات رساند كه قدرت‌هاي شيطاني، طبل‌هاي تو خالي‌ هستند كه با مقاومت مي‌توان آن‌ها را در هم شكست.

نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت افزود: امروز پشت صحنه حركت‌هاي تندروانه تكفيري‌ها روشن شده و هيلاري كلينتون وزير خارجه سابق آمريكا در خاطرات خود نوشته است داعش را ما به‌وجود آورده‌ايم، تا براي تجزيه برخي كشورهاي منطقه از آن‌ها استفاده كنيم.

وي با انتقاد از عملكرد حاميان تروريست، ادامه داد: حالا همان‌ها كه تروريست‌ها را به‌وجود آورده‌اند، به خطر آنان گرفتار شده و در صدد مقابله با تكفيري‌ها بر آمده‌اند.

سرپرست حجاج ايراني به تحركات ناكام تروريست‌ها در داخل الجزاير اشاره كرد و با ابراز خرسندي از حاكم‌ شدن آرامش در اين كشور، اظهار داشت: به هر حال دشمنان نقشه‌هاي وسيعي براي خاورميانه دارند كه بايد در مقابل آن، منطق اعتدال را در جهان گسترش داد.

احمد سعيد رئيس بعثه حج الجزاير در مدينه‌منوره نيز در اين ديدار گفت: با وجود توطئه‌هاي مختلف دشمنان اسلام، ايران و الجزاير به اسلام واقعي كه اسلام رحمت و محبت است پايبند هستند. حج نماد اصلي ايجاد امت اسلامي است و مسلمانان بايد از اين فرصت براي تحكيم روابط خود به بهترين شكل ممكن استفاده كنند.

کد خبر 271891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha