همشهری آنلاین: عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، ۲۹ آبان ماه را آخرین مهلت قانونی معرفی وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت به مجلس اعلام و تأکید کرد: وزیر پیشنهادی علوم موضع شفافی نسبت به فتنه و فتنه‌گران داشته باشد.

به گزارش تسنيم، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا با بيان اين مطلب، گفت: از دولت انتظار می‌رود که وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را در موعد مقرر قانونی و حتی پیش از 29 آبان جهت اخذ رأی اعتماد نمایندگان به مجلس شوراي اسلامي معرفی کند.

وی با تأکید بر اینکه وزیر پیشنهادی علوم باید از حاشیه‌های سیاسی به دور باشد و تعهدات لازم برای ایجاد فضایی امن در محیط دانشگاه‌ها را به نمایندگان بدهد، افزود: بهتر است دولت، وزیری را برای تصدی سمت وزارت علوم به مجلس معرفی کند تا از حاشیه‌های سیاسی دور بوده و بتواند در جهت ایجاد فضایی امن و دور از حاشیه‌سازی‌ در دانشگاه‌ها، تعهدات لازم را به نمایندگان بدهد تا بتواند با رأی اعتماد مطلوبی در این وزارتخانه فعالیت کند.

عضو هیات ريیسه مجلس، بر خط‌کشی شفاف وزير پيشنهاد علوم با فتنه و فتنه‌گران تأكيد كرد و اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند، فتنه خط قرمز است و وزیر پیشنهادی علوم باید مواضع شفافی در این زمینه داشته باشد چراکه اگر وزیر پیشنهادی حامی فتنه‌گران باشد، از مجلس رای اعتماد نخواهد گرفت.

کد خبر 271198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha