همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت حج عربستان از ورود ۳۰۰ زائر بیت اللهِ الحرام به سرزمین وحی برای ادای مناسک حج تمتع در روزهای ۲۵ تا ۲۸ شوال خبر داد.

حج

به گزارش مهر، حاتم بن حسن قاضي مشاور و سخنگوي اطلاع رساني وزارت حج عربستان به عكاظ گفت: تعداد حجاجي كه از ابتداي روز بيست و پنجم شوال تا يكشنبه هفته جاري وارد سرزمين وحي شده اند، به ۳۰۰ نفر مي‌رسد.

وي افزود: اين تعداد از كشورهاي هند و مالزي وارد سرزمينه وحي شده اند و اولين گروه پيشگامان حجاج بيت الله الحرام موسم حج امسال به شمار مي آيند.

حاتم خاطر نشان كرد: تمام كساني كه وارد عربستان شده اند، از طريق فرودگاه بين المللي جده و فرودگاه بين المللي مدينه منوره وارد شده اند.

وي اظهار داشت: فرودگاه بين المللي امير محمد بن عبدالعزيز مدينه منوره، ابتداي ماه ذي القعده، پذيراي ۴۰ پرواز بين المللي در چارچوب جدول استقبال از ضيوف الرحمن با هماهنگي دستگاههاي دولتي و غير دولتي مسئول خدمات رساني به حجاج خواهد بود.

سخنگوي وزارت حج عربستان گفت: ما به عنوان سرباز آمده خدمت رساني به حجاج بيت الله الحرام از لحظه ورود تا لحظه بازگشت به كشورهايشان هستيم و اين افتخار بزرگي است و به آن مي‌باليم.

کد خبر 269962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha