مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

با پایان یافتن جشنواره فصل نیایش اعلام شد که حدود ۱۵میلیون نفر در بوستان‌های تهران و برج میلاد از برنامه‌های فرهنگی مدیریت شهری در ‌ماه مبارک رمضان بازدید کرده‌اند.

niayesh

اين جشنواره كه براساس مصوبات شوراي شهر در دستور كار برنامه‌هاي تابستاني شهرداري قرار گرفت، توانست با برپايي 4پرديس قرآني، فرهنگي، آموزشي و ورزشي تمام فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني شهر در طول تابستان شاداب و متنوع را براي بهره بيشتر شهروندان سامان دهد.

به‌گفته حجت‌الاسلام ميثم امرودي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، در مدت باقيمانده از تابستان نيز نمايشگاه‌هاي مختلف در حوزه قرآن، فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي از ساعت 18 تا ساعت 23:30 با برنامه‌هاي متنوع براي مردم اجرا مي‌شود.

يكي از اين برنامه‌ها، با عنوان «مهرتربيت» به‌دنبال آن است كه در حوزه مايحتاج نرم‌افزاري و محصولات نوشت‌افزار كه با استانداردها و سبك زندگي ايراني - اسلامي همراه است و نيز كيف و كفش، مانتو و چادر با قيمت نازل در 10نقطه تهران نمايشگاه‌هايي برپا كند كه زمان اجراي آن شهريور‌ماه است. از سويي قرار است نمايشگاهي در 12نقطه بوستاني شهر تهران به‌مدت 2هفته برپا شود كه در اين نمايشگاه‌ها، در حوزه‌هاي فرهنگي، هنري، اجتماعي و ديني دستاوردهاي استان‌ها و اقوام به نمايش درمي‌آيد.

کد خبر 268115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha