خودروهای سد معبرکننده نمایشگاه‌داران از هفته آینده به پارکینگ منتقل شده و با نمایشگاه‌های متخلف صنف فروشندگان خودرو برخورد خواهد شد.

خودرو

مجتبي عبداللهي، معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اعلام اين خبر درباره نمايشگاه‌هاي خودرو در سطح شهر ازجمله در خيابان شهيد بهشتي، اظهار كرد: 95درصد نمايشگاه‌هاي خودرو، ديگر اتومبيلي را در عرض خيابان و پياده‌روها پارك نمي‌كنند و با اقدامات صورت گرفته خودروهاي فروشي خود را در داخل واحد صنفي‌شان قرار مي‌دهند.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با تأكيد بر اينكه هفته آينده بابت انتقال خودروهاي مزاحمان اقدام مي‌شود، اشاره كرد: در مورد اين گروه متخلف و انتقال خودروهايشان به داخل پاركينگ اقدام خواهد شد.وي با بيان اينكه شهرداري تهران و شركت ساماندهي مشاغل قصد ندارد مزاحم‌كسب و كار گروهي از مشاغل و يك صنف شود، خاطرنشان كرد: حرف ما اين است كه با ايجاد تمهيداتي اين مشاغل مي‌توانند به فعاليت‌هاي خود ادامه دهند و در داخل واحد صنفي خود فعاليت كاري‌شان را انجام دهند.
عبداللهي با بيان اينكه اگر يك واحد صنفي گنجايش 5خودرو را دارد همان تعداد خودرو را در داخل مغازه‌اش بگذارد و آنها را داخل پياده‌رو يا خيابان پارك نكند، افزود: با پارك خودرو، معابر اشغال مي‌شود.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه بحث ساماندهي نمايشگاه‌هاي اتومبيل تا سال‌91 جدي نبوده است، ادامه داد: وقتي اين صنف با برخورد جدي شهرداري روبه‌رو شدند، نسبت به ساماندهي و تغيير وضعيت خود اقدام كردند. اين در حالي است كه اين موضوع را در ساير محلات و مناطق نيز تعميم خواهيم داد. همچنين رضا قديمي مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و شاغل شهرداري تهران با بيان اينكه من به شهروندان قول داده‌ام كه سال‌93 سال اصلاح اين مزاحمت‌هاي خودرويي باشد، افزود: تعميرگاه‌ها، خدمات خودرويي و نمايشگاه‌هاي اتومبيل تا پايان سال به‌طور قطع ساماندهي مي‌شوند.

کد خبر 262253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha