دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ناخدایکم کوروش بایندر به رحمت ایزدی پیوست.

ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در پی درگذشت ناخدایکم کوروش بایندر طی پیامی درگذشت ناخدایکم کوروش بایندر را تسلیت گفت که متن آن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تأسف و تألم، پرواز روح دریایی و پاک همرزم دریادلمان، رزمنده‌ای غیور از تبار دریاییان، مرحوم ناخدایکم بازنشسته کوروش بایندر معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس، که منشأ دلاورمردی های فراوانی در طول آن دوران بود را تسلیت و تعزیت عرض نموده و در ماه ضیافت الله ماه بندگی و رحمت خداوند از درگاه ایزد منان مسألت می‌نماییم که روح بلند و پاک آن مرحوم را مورد مغفرت قرار دهد. این ضایعه را به خانواده گرامی و معزای بایندر تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فرمانده غیور، علو درجات و برای باز ماندگان صبر و اجر خواهانیم. روحشان شاد و یادشان همیشه گرامی باد.

بر اساس این گزارش، ناخدایکم کوروش بایندر در سال 1336 به دانشگاه افسری وارد و تا سال 1339 دوره های متعددی را در کشورهای انگلستان و آمریکا سپری کرد.

وی از سال 1358 تا اردیبهشت ماه 1359 در سمت معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش مشغول خدمت بود و از سال 1359 تا سال 1362 به عنوان معاون عملیات اداره سوم ستاد مشترک ارتش منصوب و مسئولیت هدایت و هماهنگی عملیات رزمی بین نیروهای سه گانه ارتش را برعهده داشت.

مرحوم ناخدایکم کوروش بایندر از سال 1362 به سمت معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب و از اواخر همان سال با حفظ سمت به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی دریا - ساحل مستقر در خلیج فارس مشغول انجام وظیفه شد.

کد خبر 265870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha