همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا خودکفا شده اند، گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز در نقطه ای قرار دارد که توان ساخت همه تجهیزات مورد نیاز خود را دارد.

 حبیب الله سیاری

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری این مطلب را در جمع دانشجویان سال تهیه دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش جواد الائمه نیروی زمینی عنوان کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تعامل این نیرو را با تمامی دانشگاه های مطرح کشور در سطح بسیار خوبی ارزیابی کرد و افزود: در تمامی زمینه ها نسبت به دوران قبل از انقلاب رشد و پیشرفت داشته ایم و بحمدالله تفکر جوانان ما در مسیر این ترقی بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی با مقایسه نیروی دریایی امروز با پیش از انقلاب آثار پیشرفت و خودکفایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشهود دانست و خاطر نشان کرد: نمونه بارز این خودکفایی در نیروی دریایی می توان یافت تا جائی که در راستای اجرای فرامین و منویات فرماندهی معظم کل قوا ما توانستیم ناوشکن رزمی با قابلیت حمل بالگرد را بسازیم و در چرخه ی تولید قرار دهیم، تاکتیک و علم ساخت زیر سطحی ها را در اختیار بگیریم که خود بالاترین سطح علمی و فناوری تجهیزات را شامل می شود.

دریادار سیاری خطاب به دانشجویان سال تحصیلی جدید اظهار داشت: همه این دستاوردها در حالی است که قبل از انقلاب نیروی انسانی ما حتی توان تعمیر یا تعویض یک قطعه را نداشت اما امروز شما باید به خود افتخار کنید چرا که شغلی را انتخاب نموده اید و وارد عرصه ای شده اید که سراسر عزت و شرف و اقتدار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه در تمام ابعاد ساخت تاسیسات، تجهیزات و آموزش نیروی انسانی از صفر به صد رسیده ایم، گفت: امروز نیروی انسانی ما از ویژگی های مؤمن بودن، متفکر، ولایتمدار، شهادت طلب بودن و ایثار گری برخوردارند و به اجرای ماموریت های مهمی در آب های آزاد بین المللی می پردازند.

دریادار سیاری پیش از حضور در جمع دانشجویان در دیدار با روحانیون گروه آفتاب مستقر در مرکز آموزش جواد الائمه نیروی زمینی، آموزش ها و اقدامات ارائه شده توسط این گروه به دانشجویان را در ارتقاء روحیه آنان بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

کد خبر 269988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha