همشهری آنلاین: تعدادی از اعضای شاخه نظامی جنبش حماس با نفوذ به یک پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در جنوب تل آویو با آنان درگیر شدند.

فلسطین۳

به گزارش روز چهارشنبه 18 تير شبکه الجزیره ، گردان های عزالدین قسام ˈشاخه نظامی جنبش حماسˈ اعلام کرد، نیروهای مقاومت به پایگاه نظامی ˈزکیمˈ در جنوب تل آویو حمله کردند.

تعدادی از افراد این گردان‌ها از راه دریا به پایگاه زکیم نفوذ کردند و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

برخی اعضای گردان‌های القسام هم یک تونل در زیر یک مرکز اسرائیلی را در جنوب نوار غزه منفجر کردند.

بر اساس این گزارش، پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به تجاوزهای اشغالگران به مرحله حملات موشکی به مرکز فلسطین اشغالی رسید.

بر همین اساس، بخش غربی بیت المقدس، حیفا و الخضیره هدف موشک‌های مقاومت قرار گرفت.

گردان‌های القسام و قدس طی ساعات اخیر شهرهای حیفا، تل آویو و اشدود را هدف چندین موشک جدید و پیشرفته قرار دادند.

بر اساس این گزارش، گردان های القسام برای توقف شلیک موشک به سرزمین‌های اشغالی شروطی نظیر توقف حمله وحشیانه اشغالگران علیه ساکنان کرانه غربی و بیت المقدس اشغالی، توقف حملات علیه نوار غزه و پایبندی تل آویو به بندهای توافق آتش بس مصوب سال 2012، آزاد کردن آزادگان فلسطینی که طی دو هفته اخیر بار دیگر به اسارت اشغالگران در آمده اند؛ را تعیین کردند.

در همین حال، امروز در غزه اعلام شد، ˈحافظ حمدˈ فرمانده گروهان های قدس ˈشاخه نظامی جنبش جهاد اسلامیˈ در شهرک بیت حانون واقع در شمال نوار غزه به همراه پنج تن از اعضای خانواده اش بر اثر حمله هوایی ارتش اشغالگر به منزلشان به شهادت رسیدند.

ارتش صهیونیستی طی روزهای اخیر به 30 منزل مسکونی فلسطینی‌ها در نوار غزه حمله هوایی کرده و این منازل را به طور کامل تخریب کرده است.

کد خبر 265353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha