همشهری آنلاین: سخنگوی حماس ضمن اشاره به اینکه ترور ۳ تن از فرماندهانش تاثیری در اداره مقاومت نخواهد گذاشت افزود رژیم صهیونیستی بهای این کار را پرداخت خواهد کرد.

قسام

قسام

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، «سامی ابوزهری» سخنگوی حماس در واکنش به شهادت 3 تن از فرماندهان بارز حماس به دست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم بهای خون 3 فرمانده را خواهد پرداخت و با این اقدامات نمی‌تواند مقاومت و اراده ملت فلسطین را در هم بشکند و مقاومت با اینگونه اقدامات ضعیف نخواهد شد.

گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس صبح پنجشنبه از شهادت سه نفر از فرماندهان بارزش در بمباران منطقه «حی السلطان» واقع در شرق رفح خبر داد.

این سه شهید «محمد ابوشماله»، «رائد العطار» و «محمد برهوم» هستند که هر سه از برجسته‌ترین فرماندهان حماس بودند.

«اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش با همکاری «شاباک» سازمان اطلاعات این رژیم فرماندهان مزبور را که در یک منزل جمع شد بودند به شهادت رسانده است.

رائد العطار 47 ساله عضو شورای عالی نظامی گردانهای القاسم و فرمانده نظامی آن در رفح واقع در جنوب غزه بوده است و در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار داشته است .

محمد ابوشماله 40 ساله نیز از اعضای شورای عالی نظامی القسام بوده و از سال 1991 توسط اطلاعات رژیم صهیونیستی تحت تعقیب بوده است و تا کنون چندین بار از سوءقصد جان سالم به در برده بود.

رسانه‌های اسرائیلی پس از شهادت «احمد الجعبری» فرمانده گردانهای القسام در سال 2012 ، ابوشماله را به عنوان یکی از گزینه‌های بارز برای بر عده گرفتن فرماندهی القسام معرفی کردند.

کد خبر 269514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha