همشهری آنلاین: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است چرا که اعتدال پوششی برای براندازی نظام است.

کریمی قدوسی

به گزارش ایسنا، محمدجواد کریمی قدوسی در همایش «مرزبانی فرهنگی» که در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جریان اعتدال در پی ایجاد گرد و غبار در کشور است تا حق و راه آن شناخته نشود.

نماینده مردم مشهد با انتقاد از عملکرد دولت اعتدال تصریح کرد: جناب رئیس جمهور صلح امام حسن(ع) را به عنوان ضرورت این زمان مطرح کرد، این در حالی است که مقام معظم رهبری از صلح امام حسن(ع) به عنوان شکوهمندترین نرمش قهرمانانه تاریخ یاد کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه «امام راحل هم رهبر جنگ بود و هم رهبر صلح»، گفت: این سخن دکتر روحانی به معنای آن است که دست از انرژی هسته‌ای بردارید، چرا که وی بر این باور است، شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، هزینه زیادی برای ملت ایران به بار آورده است.

کریمی قدوسی عنوان کرد: اسرار پشت صحنه جریان اعتدال چیزی است که هم اکنون ما به چشم می‌بینیم و اگر جریان اسفناک فتنه اتفاق افتاده است، هم اکنون شعار اعتدال با هدف براندازی نظام، عناصر فتنه‌گر را به مناصب حکومتی گمارده‌اند.

کریمی قدوسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دوره هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «بنده نیمه شب از خوف این همه نگرانی و تهاجم فرهنگی به درگاه خدا تضرع می کنم»، تصریح کرد: اشخاص بزرگی همچون شهید مطهری را ضد انقلابیون شهید نکردند، بلکه انقلابیونی ایشان را به شهادت رساندند که خودشان را در جایگاه حق می‌دانستند، همان طور که برخی خود را در فتنه 88 صاحب حق می‌دانستند.

وی در بخش دیگیری از اظهارات خود محمد خاتمی را «عنصر کلیدی ضدانقلاب» خواند و گفت: بهزاد نبوی از دیگر ضدانقلابیون به محض آزاد شدن از زندان برای دلجویی نزد او می‌رود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استیضاح وزیر اطلاعات، فضای آموزش و پرورش، جفا نسبت به مردم عراق، فضای فرهنگی، برداشتن فیلترینگ، برگزاری جشن‌های آن چنانی در کاخ نیاوران توسط همسر رئیس جمهور و دفاع از آرم شیر و خورشید از مهم‌ترین عوامل نشان دهنده ضعف فرهنگی و برانداز کردن نظام توسط دولت اعتدال است.

وی عنوان کرد: تئوریزه کردن تصمیم ملت ایران، گرفتن غرور ملی در مقابل دشمن، تحریک اقوام و بحران‌های امنیتی سنگین موید براندازی نظام توسط این جریان است.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه «ملت ایران باید همچون مدرس باشد که با استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم پهلوی ایستاد»، افزود: شما جوانان غیور که پایگاه ولایت هستید، اجازه نخواهید داد که طرح براندازی نظام به مقصد برسد.

کد خبر 263923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha