همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همسویی با عاملان بمباران حلبچه و سردشت و قتل عام «انفال»، خیانت به مردم کردستان عراق است.

محمدرضا نقدی

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار «محمدرضا نقدی» در جمع بسیجیان فریمان استان خراسان رضوی افزود: آنچه که امروز به دست کفار بعثی در عراق اتفاق می افتد، تداوم همان قتل عام ها و کشتارهای وحشیانه صدام است.

وی ادامه داد: هر چند ددمنشان بعثی امروز با ایجاد ظواهر اسلامی برای خود هیبت تکفیری درست کرده اند، اما تصاویر صدام ملعون بر خودروها و مقرهای آنان، ماهیت اصلی شان را برملا می کند.

سردار نقدی به آرایش این نیروهای بعثی اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن این نیروها تحت فرماندهی عاملان جنایتکاری چون «عزت ابراهیم» که بارها فرمان قتل عام مردم کرد عراق و ویران سازی روستاهای کردی را صادر کرده است، جای هیچ توجیهی را برای اعتماد و هم سویی با این جریان باقی نمی گذارد.

وی خطاب به کسانی که در کردستان عراق با اعتماد مردم به مناصبی رسیده اند تصریح کرد، سران کردستان عراق نباید به این اعتماد خیانت کرده و مصلحت مردم کرد عراق را فدای مصلحت آمریکا کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینها باید بدانند که اگر موضعی شفاف علیه این خیانتکاران و عاملان جنایتکار اتخاذ نکرده و به وعده های پوشالی آمریکا اعتماد کنند، بزودی پشت دست خود خواهند زد و به دو چیز افسوس خواهند خورد؛ یکی اعتماد از دست رفته مردم کرد و دیگری پاسخی که باید به جنایت بعثی های مدرن در تکرار عملیات انفال و حلبچه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این جریان هیچ پایگاه مردمی ندارد، عاقبتش شکست است و لازم است سران کردستان عراق آگاه باشند و با آبروی خود بازی نکنند.

کد خبر 263702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha