همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشورهای عربی در شناخت رژیم اشغالگر قدس خطای محاسباتی دارند و نمی توانند بفهمند که این دشمن صهیونیستی یک قدرت پوشالی و ساختگی است که نیروی زمینی آن در مقابل چند تک تیرانداز فلسطینی متوقف شده است.

محمدرضا نقدی

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار «محمدرضا نقدی» روز شنبه و در نشست عالی مسوولان راهیان نور دانش آموزی افزود: کودکان معصوم و بی دفاع غزه که با خون پاک خود دنیا را بیدار کردند، سند محو نشدنی برای رسوایی استکبار شدند و حقوق بشر اروپایی و حقوق بشر آمریکایی را به مردم نشان دادند.

وی ادامه داد: شاید بعد از یکی دو قرن بردگی غرب و افکار باطل و پوشالی نظام سرمایه دار و لیبرال دموکراسی، مردم از غفلت بیدار شوند و برای آزادی خود فکری کنند.

سردار نقدی گفت: درود می فرستیم بر مردم مقاوم و شجاع غزه و سلام می کنیم به ارواح پاک این شهدای مظلوم و از خدا می خواهیم توفیقی به ما بدهد که از این همه برکات و بیداری که خون این شهدای مظلوم برای بشریت به ارمغان آورده است خوب بهره بگیریم و بتوانیم با بهره گیری از خون های مظلومان، زمینه را برای نابودی کامل استکبار و برقراری حکومت اسلامی در دنیا هموار کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ان شاءالله بزودی شاهد باشیم که کاروان راهیان نور دانش آموزی ما برای بازدید از جبهه های غزه و زیارت بیت المقدس به این مناطق اعزام شوند.

سردار نقدی گفت: موضوعی که این روزها در سرزمین اشغالی فلسطین در جریان است، شباهت زیادی با برگزاری این جلسه که شما در آن حاضر هستید، دارد.

وی افزود: دشمنان حقیر و زبون و مستکبر که امروز با روش های غیرانسانی خود بر دنیا تسلط دارند تلاش می کنند جامعه انسانی را تربیت حیوانی کنند و آزادی را از انسان ها بگیرند و حقارت را به آنها بدهند، عزت را از آنها بگیرند و ذلت را به آنها بدهند، علم را از انسان ها بگیرند و جهل را به آنها بدهند، سلامت نفس و پاکی را از انسان ها بگیرند و آنها را غرق در فساد و فحشا کنند، این رذالت نظام لیبرال صهیونیستی حاکم بر دنیا است.

سردار نقدی خطاب به مسوولان کاروان راهیان نور دانش آموزی گفت: حرکت شما یک حرکت کاملا خلاف این جریان و در نقطه مقابل آن است. خواسته ما این است که انسان ها با کرامت و عزت باشند نه ذلیل، انسان ها عالم و آگاه باشند، انسان ها بیدار باشند نه غافل، انسان ها حق جو باشند نه تسلیم ظلم و انسان ها عدالتخواه باشند و نه زیر بار ظلم بروند و نه به کسی ظلم کنند.

وی ادامه داد: امروز این دو جریان در مقابل هم صف آرایی کرده اند و علت آن هم معلوم است و آن این است که نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی ظلم و خفت را برنمی تابد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نظام و حاکمیت اسلامی، انسان بیدار در صحنه و شجاع می خواهد و از انسان شجاع و آگاه نمی ترسد و از انسانی که حق خود را می شناسد و حق خود را می گیرد حمایت می کند اما استکبار خوار و ذلیل قدرت و جرات مدیریت چنین انسان هایی را ندارد چون خود حقیر، ذلیل، پست و ترسو است.

وی گفت: ارتش رژیم صهیونیستی که 26 روز است در حال ریختن آتش بر سر مردم بی دفاع غزه است، جرات ندارند حتی 100 متر پیشروی کنند و باید به وزیر دفاع اسراییل گفت که پوشک را باید به جیره سربازان صهیونیست اضافه کند.

سردار نقدی افزود: در اجرای کاروان راهیان نور دانش آموزی خروجی دستگاه آموزش و پرورش ما باید ساختن جوانان آگاه، با بصیرت و شهادت طلب باشد و این رسالت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هزاران شبکه ماهواره ای در دنیا در حال تولید، ارایه و ترویج برنامه هایی با مضامین فساد و فحشا هستند تا انسان ها را از مسیر حق و درست منحرف کنند.

سردار نقدی افزود: اگر در جامعه غربی تربیت درست و انسانی حاکم بود اجازه نمی دادند که این اتفاقات مخرب برای منحرف کردن انسان ها رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 162 شبکه ماهواره ای در حال پیاده کردن اهداف دشمنان برای ضربه زدن به جوانان این مرز وبوم هستند که برپایی اردوهای راهیان نور دانش آموزی برای مقابله با تبلیغات مسموم شبکه های ماهواره ای و جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم برنامه ریزی شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ نرم میدان جنگ بزرگی است و برای پیروزی در آن برنامه ریزی فرهنگی منسجمی را می طلبد.

وی افزود: در انتخاب افراد مسوول در کاروان های راهیان نور دانش آموزی اهتمام ویژه ای داشته باشید تا اعضای شرکت کننده در اردوهای یاد شده با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شده و متحول شوند.

سردار نقدی گفت: نباید این سفر در تاریخ و در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خلاصه شود بلکه باید دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی سازنده بتوانند مسیر خود را در جنگ امروز پیدا کنند.

وی تصریح کرد: اگر جوان یا نوجوان امروزی به این نتیجه رسید که برای سربلندی اسلام و قرآن باید سلاح بدست بگیرد تا از کرامت انسانی دفاع کند، مسیر را پیدا کرده و اردوی راهیان نور دانش آموزی نتیجه داده است.

سردار نقدی گفت: کسانی که می گویند «نه غزه نه لبنان» به اندازه یهودیان نیویورک هم غیرت ندارند.

کد خبر 267469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha