همشهری آنلاین: آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و برنامه‌سازان رسانه ملی با موضوع بسیج در سالن رضوان مجتمع شهید آوینی صدا و سیما برگزار شد.

نقدی

به گزارش ایسنا، در این مراسم قائم مقام صدا و سیما،سردار نقدی و دکتر جعفری سخنرانی کردند.

در این مراسم،حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداو سیما اظهار کرد: سازمان در تمام عرصه‌ها با تکیه بر فرهنگ بسیجی اداره می‌شود چون اگر در هر کاری اخلاص نباشد اثربخشی آن کار را در جامعه نخواهیم دید. آنچه در سازمان صدا و سیما مورد توجه واقع شده است‌، قصد قربت و پرهیز از توجه به حاشیه‌ها است و همین عوامل باعث جذب مخاطب می‌شود. در آثاری که ساخته می‌شود هرقدر به عمق کار توجه بیشتری شود‌، اثرگذاری آن هم بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: یکی از مواردی که در کشور باید به آن بیشتر توجه می‌شد مدیریت جهادی بود که خوشبختانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بخشی از شعار امسال را به این نام، نامگذاری کردند جهادی که ما در دوران انقلاب دفاع مقدس آن را تجربه کرده بودیم.

موسوی مقدم گفت: کارهای رسانه‌ای باید با فرهنگ بسیجی انجام شود زیرا با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای بیگانگان تنها راهکار مقابله با اینگونه هجمه‌ها،بهره‌گیری از فرهنگ متعالی بسیج است. ما با یک جنگ نامتقارن درگیر هستیم که با فرهنگ بسیجی می‌توانیم صدایمان را به دنیا برسانیم.

در ادامه این مراسم،سردار نقدی -رئیس سازمان بسیج مستضعفین- ضمن گرامی‌داشت شهدای هفتم تیرماه گفت: پرده‌برداری از چهره تزویر دنیای استکبار قربانیان زیادی از اسلام گرفته است. خداوند با خون پاک شهدا چهره تزویر را برای همه روشن ساخت و این سوالات مطرح شد که حقوق بشری که استکبار و تزویر از آن دم می‌زنند کجاست در حالی که عده زیادی بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.

وی یادآور شد: در فتنه 88 هم می‌خواستند اسلام را از بین ببرند اما مردم به حدی از آگاهی رسیده بودند که مسیر تعالی را طی کردند.

در ابتدای مراسم، دکتر جعفری رئیس بسیج صدا و سیما گفت: در شش ماه اول سال 92 ‌، 1526 برنامه در رادیو تلویزیون با موضوع فرهنگ بسیج ساخته شد که نسبت به سال قبل آن 30 درصد افزایش نشان می‌دهد. امسال هم به عنوان سالی با رویکرد جدید نقطه عطف برنامه‌سازی در این زمینه محسوب می‌شود. برنامه‌هایی که با انقلاب‌، مردم و آرمان‌های انقلاب پیوند خورده است.

وی گفت: سال گذشته همزمان با برگزاری رزمایش بسیج در 9 استان بخش‌های مختلف صدا و سیما دست به دست هم دادند تا رهبر معظم انقلاب اسلامی از مصلای تهران به صورت همزمان رمز آغاز این رزمایش‌ها را اعلام کنند به طوری که همزمان 9 تصویر در یک زمان به نمایش درآمد و حتی مقام معظم رهبری گزارش عملیات را از هر یک از فرماندهان در 9 استان دریافت کردند که همین امر جای تقدیر و تشکر دارد.

در این مراسم همچنین از کتاب «منشور بسیج» حاوی سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری از تشکیل آغاز بسیج تا به امروزه است‌،رونمایی شد.

کد خبر 264077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha