همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کوتاهی و سستی در تبلیغ و اجرای آرمان های امام خمینی(ره)، خیانت به شهدا، جانبازان و ملت بزرگ ایران است.

نقدی

به گزارش ایرنا، سردار «محمدرضا نقدی» در همایش قرارگاه شهید فهمیده افزود: برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، دوره ای برای بازپرداخت آرمان ها و افکار امام(ره) و همچنین آزمایشی برای دستگاه های فرهنگی است.

وی گفت: این دوره، دوره ای است که باید یکبار دیگر وصیت نامه امام(ره) را بالای دست بگیریم و آن را با صدای رسا تبلیغ کنیم و نباید سالگرد ارتحال امام(ره) مثل یک مراسم عزاداری سنتی برگزار شود.

نقدی افزود: سالگرد ارتحال امام(ره)، دوره ای است برای بازپرداخت آرمان ها و افکار امام(ره) است و آزمایشگاهی نیز برای دستگاه‌های فرهنگی محسوب می شود زیرا آنها در اینجا مورد آزمون قرار می گیرند که آیا به آرمان ها و مواضع امام(ره) وفادار هستند یا فقط به عکس و تشریفات و اهدای گل بسنده می کنند.

وی ادامه داد: امام راحل یک شخصیت کم نظیر است که با تکیه و ارتباط با خداوند، توانست محل نزول رحمت الهی باشد.

نقدی با بیان اینکه امام راحل همچون پیامبران، حیات معنوی - الهی را منتشر کرد، گفت: افکار امام(ره)، روح انقلاب اسلامی است، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ما بدون نام امام(ره) بدون شناسنامه است و این انقلاب بدون نام، افکار و حتی آرمان های امام(ره)، بدون هویت است.

وی امام راحل را شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی دانست و افزود: آرمان های امام خمینی(ره) ارزش های جاودانه انقلاب محسوب می شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد نسبت به کوتاهی در بیان معارف امام خمینی(ره) گفت: در برخی موارد در تبلیغ آرمان و افکار امام(ره) کاستی می کنیم این در حالیست که نارسایی امروز ما در عرصه فرهنگی ناشی از همین بیگانگی با افکار امام(ره) است.

نقدی افزود: متاسفانه برخی کسانی که باید به عنوان مبلغین و ناشرین افکار امام(ره) باشند امروز به این جمله بسنده می کنند که سخنان امام(ره) مربوط به دوره زمانی خودش است و باید آنها را به روز کرد و با این صحبت ها از مسوولیت شان شانه خالی می کنند و به جای ترویج افکار امام(ره) به بیگانگان میدان می دهند.

وی تاکید کرد: چنانچه هر کدام از سخنان امام(ره) در دوره های مختلف تاریخی مربوط به یک زمان و مقطع خاص باشد، کسی نمی تواند، این موضوع را انکار کند که وصیتنامه امام(ره) برای حال و آینده است و بلکه متعلق به همه نسل ها است.

نقدی با بیان اینکه اولین و بالاترین آرمان امام(ره) پس از اصل اسلام وحدت کلمه است، گفت: اجتماع 14 خرداد باید به وحدت کلمه تبدیل شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اسلام بدون مبارزه با استکبار، یک اسلام من درآوردی و بی هویت است.

کد خبر 259188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز