همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه داعش ساخته ائتلاف آمریکایی است، گفت: این تحلیل که داعش بلای جان سازندگان خود شده ، درست نیست.

محمدرضا نقدی

سردار محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایرنا، افزود: ائتلاف آمریکایی برضد داعش ، هیات موسس و شورای فرماندهی این گروه است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هدف این ائتلاف از ساخت داعش ، تفرقه میان مسلمانان و ایجاد اسلام هراسی است.

نقدی اظهارداشت : این گروهک تروریستی به دنبال آن است که چهره زشت و خشنی از اسلام نشان دهد و موج اسلام خواهی را که در اروپا و آمریکای لاتین درست شده است خاموش کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اگر شخصی کار زشتی انجام می دهد سعی در پوشاندن آن دارد اما داعشی ها از خشن ترین رفتارها فیلم می گیرند و منتشر می کنند تا چهره خشنی از اسلام نشان دهند.

سردار نقدی وحدت بین شیعه و سنی را باعث منزوی شدن آمریکا دانست و اضافه کرد: آنها می خواهند علیه شیعه کشتار کنند و این تصور را به وجود آورند که اهل تسنن این کشتارها را انجام می دهند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو ضمن تاکید بر اینکه رییس جمهوری باید در سفر نیویورک فریاد مستضعفان دنیا را علیه آمریکا سر دهد، ادامه داد : از رییس جمهوری انتظار داریم که سیلی محکمی به گوش استکبار بزند و دل ملت ما را با این حرکت انقلابی خود شاد سازد.

نقدی گفت: انتظار ما از رییس جمهوری اسلامی ایران این است که در مجمع عمومی سازمان ملل متحد فریاد هنجره های بریده شده غزه باشد.

وی افزود: کسانی که درخواست دیدار رییس جمهوری آمریکا و رییس جمهوری ایران اسلامی را دارند عقلشان نمی رسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رییس جمهوری یک کشور اسلامی نمی تواند دستش را در دست رییس جمهوری یک کشور کودک کش بگذارد.

سردار نقدی ادامه داد: برای ما افت دارد که رییس جمهوری از کشوری متمدن دستش را در دست رییس جمهوری غارتگر بگذارد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری این کشور که در مقابل کودک کشی ها سکوت می کند، وحشی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: غربی ها از نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا و هویت الهام بخش انقلاب اسلامی وحشت زده هستند.

نقدی با بیان اینکه مردم دنیا در شمال آفریقا، غرب و شرق آسیا و آمریکای لاتین قیام کرده اند گفت: ایستادگی، امنیت، آرامش و زندگی خوب مردم در جمهوری اسلامی برای همه دنیا الهام بخش است.

کد خبر 273095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha