همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در ۹ بازی خود در رقابت‌های جام جهانی با متوسط ۶۷ صدم گل زده به تیم‌های مقابل، در رتبه بیست و هشتم جدول تعداد گل‌های تیم‌ها در این مسابقات قرار دارد.

به گزارش ایرنا، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارش خود در خصوص تحلیل وضعیت تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی 2014 برزیل، آماری در خصوص تعداد گل‌های زده تیم‌های حاضر در جام جهانی ارایه کرده است.

همچنین در این گزارش به تعداد دفعات، حضور این تیم‌ها در 19 دوره رقابت‌های جام جهانی از 1930 اروگوئه تا 2010 آفریقای جنوبی و رتبه این کشورها در صورت حضور در رقابت‌های آن دوره‌ها اشاره شده است.

در این گزارش به دلیل اینکه تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین تاکنون در هیچ یک از مسابقات جام جهانی فوتبال و جام ملت‌های اروپا حضور نداشته، اطلاعاتی از تیم ملی این کشور ارایه نشده است.

بنابر این گزارش، به طور متوسط در هر بازی انجام شده از سوی تیم‌ها، 2.86 گل از دروازه‌ها عبور کرده است.

تیم ملی فوتبال برزیل با 2.16 گل زده، آلمان با 2.08، فرانسه با 1.78 و آرژانتین با 1.74 گل زده در ردیف تیم‌های نخست تا چهارم این رده بندی قرار گرفته‌اند.

تیم‌های روسیه، پرتغال، سوییس و اروگوئه نیز با 1.73، 1.70، 1.65 و 1.62 گل زده در ردیف های پنجم تا هشتم این جدول قرار گرفته‌اند.

تیم ملی فوتبال نیجریه نیز به عنوان همگروه ایران با 1.21 گل زده در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته است.

تیم‌های ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین و نیجریه در گروه F جام جهانی با تیم های آرژانتین و ایران همگروه هستند.

جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل از روز 23 خرداد ماه آغاز می‌شود.

کد خبر 261483
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha