همشهری آنلاین: تیم ملی ایران سه شنبه به عنوان دومین تیم حاضر در رقابتهای جام جهانی بعد از استرالیا وارد برزیل شد. کی روش سرمربی ایران بلافاصله بعد از ورود تیم در مصاحبه‌ای اعلام کرد تیمش هر کاری لازم است انجام می‌دهد تا عملکرد موفقی در جام جهانی داشته باشد.

فوتبال تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 16:10 به وقت محلی وارد فرودگاه شهر سائوپائولو شد.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بلافاصله بعد از ورود به فرودگاه سائوپائولو در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد ایران هر کاری خواهد کرد که عملکردی موفق در رقابت‌های این دوره جام جهانی داشته باشد.

کی روش گفت: با توجه به اینکه ما از یک قسمت دیگر کره زمین به برزیل آمده ایم سعی کردیم کمی زودتر وارد این کشور شویم تا خود را با شرایط اینجا تطبیق دهیم. ما این فرصت را داریم که مقابل بهترین های جهان بازی کنیم و اکنون وقت آن رسیده است. در هر بازی 90 دقیقه فرصت داریم و قصد داریم به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

ایران که در گروه F رقابت‌ها قرار گرفته در نخستین بازی خود 26 خرداد در شهر کوریتیبا به مصاف نیجریه می رود، سپس 31 خرداد در شهر بلوهوریزنته با آرژانتین دیدار می‌کند و در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی نیز 4 تیر در شهر سالوادور با بوسنی و هرزگووین دیدار می کند. تیم ملی ایران در مرکز تمرینی کورینتیانس در سائوپائولو اقامت دارد و در این شهر خود را برای بازی ها آماده می‌کند.

کد خبر 261505
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha