همشهری آنلاین: جانشین فرمانده ناجا در مورد پخش فوتبال جام جهانی در سینماها گفت: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است.

ایسنا نوشت: سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه باید پخش فوتبال از سینماها به صورت جداگانه باشد افزود: سینماها می‌توانند به صورت جداگانه یک سالن را به زنان و دیگری را به مردان اختصاص دهند اما پخش به صورت مختلط ممنوع است.

وی همچنین با بیان اینکه سرقت‌ها راحت اتفاق می‌افتد و باید به دنبال راه‌حلی برای سخت‌تر شدن وقوع سرقت باشیم در جمع روسای پلیس آگاهی گفت: باید محلاتی که بیشترین جرم را دارد شناسایی شده و کارگروهی در این مورد تشکیل شود تا شاهد کاهش سرقت در محلات باشیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: پیشنهاد می‌کنیم طلافروشی‌ها در ویترین‌های خود از طلای بدلی استفاده کرده تا میزان وقوع این جرم کاهش یابد.

وی به سرقت خودروها اشاره کرد و افزود: باید این موضوع که چرا برخی از این خودروها راحت سرقت شده و برخی دیگر میزان سرقتشان کم است مورد چالش جدی قرار گیرد.

رادان با بیان اینکه به زودی طرح سراسری برخورد با مالخران در کشور آغاز می‌شود گفت: ظرف مدت زمان کوتاهی این طرح عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 260078
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز