همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار نقاشی کودکان «خانه‌ مهر کودکان کار دروازه غار» از دوم خرداد در گالری مهروا برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه که با عنوان «پنج‌شنبه‌های دروازه غار» برگزار می‌شود 60 اثر از کودکان کار و بدسرپرست این موسسه به نمایش در خواهد آمد.

این کودکان کار که توسط شیرین ملت‌گهر، غزال و غزاله بحرایی آموزش دیده‌اند، در این نمایشگاه آثار خود را با تکنیک گواش، پاستیل و ماژیک در معرض فروش قرار خواهند داد تا زمینه ساخت و توسعه مدرسه خود را فراهم آورند.

آثار این نمایشگاه خیریه از 30 تا 80 هزارتومان قیمت‌گذاری شده که به صورت همت عالی به فروش می‌رسد.

در یادداشت این نمایشگاه آمده است: «پنج‌شنبه‌ها، حوالی ایستگاه شوش متروی تهران در انتهای کوچه‌ای باریک، آنسوی دری کوتاه و آبی‌رنگ در خانه‌ مهر کودکان کار دروازه‌ غار، زنگِ نقاشی است و نمایشگاه حاضر هم حاصل تلاش و همکاری کودکان و گروه هنر در کلاس‌های نقاشی این خانه است که در کنار دیگر مسئولان این مؤسسه‌ حمایتی، تلاش دارند تا فضای خانه‌ مهر را گسترش دهند تا هم فضای بیشتری برای فعالیت کودکان در اختیار داشته باشند و هم کودکان بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند.

زمین ماه‌هاست که خریداری شده است و تنها ساخت آن مانده است. باشد که ما هم در کنار ایشان سهمی داشته باشیم در ساخت مدرسه‌ جدیدشان».

نمایشگاه «پنج‌شنبه‌های دروازه غار» از ساعت 17 روز جمعه دوم خرداد، در گالری مهروا واقع در خیابان کریم‌خان زند، شهید عضدی (آبان جنوبی) شماره 38 واقع است.

این نمایشگاه تا 12 خرداد همه روزه به جز پنجشنبه از ساعت ۱۷ - ۲۱ برقرار است.

کد خبر 260149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز