یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه «آندرگراند» کار مشترک سیامک فیلی زاده و رضا ثروتی با حضور عده کثیری از هنرمندان و علاقمندان از ۱۹ اردیبهشت در گالری آران افتتاح شد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه در اولین روز خود میزبان بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، عبدالله اسکندری، مانی حقیقی، ساعد مشکی، مهتاب کرامتی، بهنام بهزادی و ... بود و همچنین دیگر علاقمندان بود.

سیامک فیلی زاده نقاش و گرافیست مشهور ایرانی که تاکنون نمایشگاه های متعددی در داخل و خارج ایران برگزار کرده است، این بار با چیدمان مدل ها و طراحی حرکات رضا ثروتی کارگردان تئاتر این نمایشگاه را با عنوان «آندرگراند» برگزار کرد.

«آندرگراند» با محوریت دوران صدارت ناصرالدین شاه قاجار در 27 تابلو روایت دراماتیکی را بیان می‌کند که در توازی تابلوها به طور مشخص قابل پیگیری است، ترکیب بندی و فرم تصاویر، میزانسن های تئاتری را یادآوری می‌کند.

سیامک فیلی زاده در بازسازی صحنه های دوره قاجاریه از نوعی هجو فانتزی در تابلوها استفاده کرده که در ترکیب با خشونت عریان تصاویر فضای گروتسکی ایجاد کرده است.

نمایشگاه «آندرگراند» تا 31 اردیبهشت در گالری آران واقع در خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک 12 دایر است.

کد خبر 259123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز