همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تمام شرکت‌های بزرگ پیمانکار مسکن مهر به تعهدات خود عمل کنند، گفت: از شرکت‌هایی که به تعهدات خود در قبال واگذاری به موقع مسکن مهر پایبند نباشند، به مراجع ذیصلاح قضایی شکایت می‌کنیم.

فارس نوشت: محسن نریمان در پاسخ به این سوال که وزارت راه و شهرسازی در برابر شرکت‌های بزرگ و پیمانکاران بزرگی که به تعهدات خود در قبال واگذاری مسکن مهر پاسخگو نیستند، اقدامی خواهد کرد؟ گفت: از نظر وزارت راه و شهرسازی، شرکت‌ها و پیمانکاران بزرگ به خصوص پیمانکارانی که به نوعی مسئول ترویج صنعتی سازی هستند باید به تمام تعهدات خود در قبال مردم و متقاضیان مسکن مهر پایبند باشند.

نریمان ادامه داد: تا جائی که امکان دارد به مردم و متقاضیان مسکن مهر و حتی همان شرکت‌ها کمک می‌کنیم اما اگر نتوانستیم مشکل مردم و متقاضیان مسکن مهر را که به هر دلیلی نتوانسته‌اند واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند حل کنیم از شرکت‌ها و پیمانکاران بزرگ به مراجع ذیصلاح قضایی شکایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که کار به شکایت نکشد اما اگر به نتیجه نرسیم مجبور هستیم که تمام اقدامات لازم قضایی را انجام دهیم.

چند وقتی است که زمزمه‌هایی از فروش یک واحد مسکونی به دو نفر و ندادن تسهیلات مسکن مهر به متقاضیان مسکن مهر از سوی بانک مسکن به گوش می‌رسد و ظاهراً وزارت راه و شهرسازی به تکاپو افتاده تا این مشکل را برطرف کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز به تازگی در مورد تخلفات پنهان مسکن مهر و قصور در ساخت صنعتی پروژه مسکن مهر پرند از مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید خواسته است که در صورت رفتار غیرمتعهدانه شرکت‌هایی که مسئول ترویج صنعتی سازی در کشور هستند، اقدام حقوقی به عمل آید.

کد خبر 259428
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز