یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه در بخش مسکن مهر تمام افرادی که ثبت نام کرده‌اند و دولت قبل برای آن‌ها تعهد ایجاد کرده موظف به اجرای تعهدات هستیم گفت: تا زمانی که سیاست دولت یازدهم در بخش مسکن مشخص و ابلاغ نشده، هیچ گونه ثبت نام و احداث مسکن مهر در برنامه استان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، حسن کریمی در حاشیه کمیته مبارزه با ساخت‌و سازهای غیر مجاز درباره افزایش کرایه‌های تاکسی گفت: شورای شهر تهران افزایش 25 درصدی کرایه‌ها را مصوب و فرمانداری نیز آن را تایید کرده است که این نرخ‌های جدید از 16 اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در بقیه شهرستان‌های استان تهران نیز مقرر شده نرخ‌های کرایه تاکسی‌ها به تاییدیه فرمانداران برسد و اعلام میزان افزایش کرایه‌ها در شهرستان‌ها، بیشتر از نرخ شهر تهران نباشد.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره دستور کار جلسه امروز کمیته ویژه مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: این جلسه که به طور منظم هر دو هفته یک بار در استانداری تهران برگزار می‌شود، امروز نیز برگزار شد و دستور کار امروز هتل آرینا و ساخت‌وسازهای سطح بومهن بود.

وی افزود: در این جلسه گزارش برخورد و توقف زمین‌خواری امین‌اباد فیروزکوه، منطقه جنگلک مورد بررسی قرار گرفت که حدود 50 هکتار از زمین‌های تصرف شده این منطقه که در آن شهرک‌سازی اتفاق افتاده بود تخریب و از شهرک‌سازی جلوگیری شده است.

کد خبر 258305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز