همشهری آنلاین: مدیرکل محیط زیست استان تهران تیم ویژه‌ای را مامور پیگیری و برخورد با عاملان حادثه مرگ ماهیان فشافویه کرد.

مرگ ماهیان

دکتر محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی حادثه مرگ حدود 2 میلیون قطعه ماهی در سد فشافویه استان تهران سریعا جلسه‌ای با حضور مسئولان محیط زیست شهرستان‌های ری و اسلامشهر تشکیل و تیمی کارشناسی مسئول بررسی علل این حادثه شد.

به گفته وی این تیم علاوه بر نمونه‌برداری از آب منطقه و ورودی‌های سد فشافویه، نسبت به انتقال نمونه‌های ماهی‌های مرده به آزمایشگاه مرجع اقدام کرده است.

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: همچنین یکشنبه ( 7 اردیبهشت) نیز جلسه‌ای با حضور فرمانداران اسلامشهر و شهر ری، روسای ادرات محیط زیست این دو شهرستان و مسئولان آب و فاضلاب و سایر مسوولان محلی برای بررسی موضوع برگزار می‌شود.

وی از برخورد با عاملان این حادثه خبر داد و گفت: اداره کل محیط زیست استان تهران پس از مشخص شدن علت قطعی مرگ ماهیان با عاملان آن بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، فشافویه هم‌اکنوی یکی از مراکز تفریحی اطراف تهران است. این دریاچه در کیلومتر 18 جاده تهران- قم احداث شده و مجموعه‌ای از امکانات تفریحی آبی در آن مستقر شده است.

کد خبر 257198
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز