همشهری آنلاین: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران دقایقی پیش از مرکز مطالعات راهبردی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران بازدید کرد.

جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران پس از بازدید از این مرکز مطالعاتی و آشنایی با پژوهش‌ها و تولیدات تحقیقاتی آن، طی گفت‌وگویی کوتاه با تسنیم ضمن تأکید بر اهمیت زایدالوصف کارهای پژوهشی و تحقیقاتی تصریح کرد: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی به‌خصوص در عرصه فرهنگ، با توجه به پیچیدگی‌ها و شرایط خاص این حوزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

سردار جعفری با اشاره به ضرورت وجود مراکزی برای مطالعات راهبردی در حوزه‌های مختلف فرهنگ، گفت: با توجه به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب به اهمیت فرهنگ و همچنین با توجه به شعار سال و نیز جنگ نرم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران، چنین مراکزی می‌توانند با مطالعات عمیق و ارائه راهبردهای مناسب و راهکارهای عملیاتی، انقلاب اسلامی را برای پیش‌برندگی در این عرصه خطیر یاری کنند.

وی اضافه کرد: همان‌طور که در نشست خبری روز گذشته نیز تأکید کردیم، امروز تهدیدات فرهنگی، مهمترین تهدیدات علیه انقلاب اسلامی است چرا که دشمنان پس از ناتوانی و شکست در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی و...، به این نتیجه رسیده‌اند که آماج و اهداف حملات و تهاجم خود را روی اعتقادات و باورهای مردم ایران قرار دهند، چراکه در صورت تغییرات عمیق فرهنگی بین مردم، انقلاب اسلامی که به خاری در چشم مستکبران جهان و نظام سلطه تبدیل شده نیز خودبه‌خود از بین خواهد رفت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های گسترده جوانان مؤمن در عرصه‌های فرهنگی و همچنین با توجه به دایر بودن مراکزی نظیر این مرکز که با نگاه راهبردی به عرصه می‌نگرند، آینده روشن‌تری از تحولات فرهنگی در مسیر ایجاد تمدن اسلامی در انتظار جامعه اسلامی‌مان خواهد بود.

کد خبر 256926
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز