همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با افزایش اقتدار سپاه و این فرزندان سلحشور امام(ره) و بازوان رهبری شاهد افزایش اقتدار نظام در همه عرصه های نظامی و فرهنگی باشیم.

ابوترابی

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز سه شنبه مجلس با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران به دست بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) شکل گرفت و به عنوان بازوی پرتوان انقلاب در همه عرصه‌های دفاعی، فرهنگی به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام ایفای نقش کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران رکن پرقدرت انقلاب و در کنار ارتش امروز ایران را به نماد اقتدار و قدرت و پایگاه عظمت اسلام تبدیل نموده است که از اندیشه‌های ناب قرآن بهره می جوید.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه با افزایش اقتدار سپاه اقتدار نظام نیز افزایش یافته است اظهار داشت: امیدواریم با افزایش اقتدار سپاه و این فرزندان سلحشور امام(ره) و بازوان رهبری شاهد افزایش اقتدار نظام در همه عرصه های نظامی و فرهنگی باشیم و خدا درجات شهدای سپاه و ارتش را که با خون خود نهاد انقلاب را به شجره طیبه ای تبدیل نمودند با اولیا محشور کند.

وی افزود: امیدواریم جانبازان و آزادگان سپاه از سعادت دنیا و آخرت بهره مند شوند و تمام ایثارگران و بسیجیان در پناه امام عصر(عج) در راه انقلاب و دفاع از ارزش های ناب اسلامی حرکت کنند.

کد خبر 256902
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز