چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

کاردستی> ترجمه‌ی آلاله نیرومند: خوب است اگر که برای تشکر از مادرانمان به‌ فکر یک کاردستی کوچک برای آن‌ها باشیم و از آن‌ها برای زحمت‌هایشان تشکر کنیم. با این کارت تبریک می‌توانیم به آن‌ها بگوییم که چه‌قدر دوستشان داریم. خوب است نه؟

قلبی برای مادر

۱. ابتدا از یک مقوای قرمزرنگ، یک مستطیل ۲۱×۱۵ سانتی‌متری ببرید و از وسط تا کنید. حالا از یک پارچه یا کاغذ کادوی دست‌ساز صورتی، یک مستطیل ۱۹×۱۳ ببرید و از وسط تا کنید. مستطیل صورتی را پشت مقوای قرمز بچسبانید به‌طوری که از هرطرف حدود یک سانتی‌متر با اطراف مقوای قرمز فاصله داشته باشد.

همشهری، هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۳۹

 

۲. حالا با یک مداد روی یک تکه‌ی دیگر از مقوای قرمزتان، یک قلب بکشید و دور قلب را با قیچی ببرید.

حالا یک سیم باریک بردارید و یک‌سر سیم را پشت به قلب بچسبانید. بعد آن را روی قلب بیاورید و از سر آن تعدادی منجوق رد کنید تا روی قلب پر شود.

همشهری، هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۳۹

 

۳. حالا سیم را دوباره از پشت قلب رد کنید و پشت آن بچسبانید. بعد آن را روی قلب بیاورید و باز هم با منجوق آن را پر کنید. دقت کنید که منجوق‌ها تنها روی قلب را بپوشانند و پشت قلب نروند. با این کار تمام سطح قلب را موازی یا متقاطع منجوق‌دوزی کنید. در پایان، انتهای سیم را پشت قلب بچسبانید تا باز نشود.

همشهری، هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۳۹

 

۴. پشت قلب را آغشته به چسب کنید و آن را روی کارت تبریک بچسبانید. می‌توانید از چسب دوطرفه هم برای این‌کار استفاده کنید تا قلبتان برجسته به‌نظر برسد.

همشهری، هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۳۹

 

۵. آخر سر هم خودتان می‌دانید که چه می‌خواهید برای مادرتان در کارت بنویسید. یک شعر، یک جمله یا هرحرفی که دوست دارید...

همشهری، هفته‌نامه‌ی دوچرخه‌ی شماره‌ی ۷۳۹

کد خبر 256667
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز