پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوای تهران و برخی نقاط کشور طی سه روز آینده روند کاهشی خواهد داشت گفت: بارش‌ها در برخی مناطق کشور تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: امروز شاهد بارش پراکنده باران در مناطق واقع در غرب،‌مرکز، شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه اول نوروز شاهد بارش باران در سواحل جنوبی دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود اضافه کرد: بارش ها به صورت پراکنده تر در شمال غرب،‌مرکز و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از اواسط روز جمعه اکثر نقاط کشور به جز مناطق واقع در جنوب شرق و جنوب شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود.

به گفته گودرزی با نفوذ هوای سرد به سواحل جنوبی دریای خزر بارش‌ها در این مناطق شدید تر خواهد بود ضمن آنکه شنبه هفته آینده نیز بارش‌ها در شمال شرق کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به کاهش هفت تا 15 درجه‌ای دمای هوا در سواحل و شمال شرق کشور افزود: هوای سرد تا یکشنبه هفته آینده در این مناطق ماندگار خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی بااشاره به مواج بودن دریای خزر طی سه روز آینده در باره وضعیت هوای پایتخت خاطرنشان کرد: تا بعدازظهر امروز شاهد پراکنده باران در کلانشهر تهران خواهیم بود ضمن آنکه بارش‌ها در اول نوروز به شکل پراکنده و ضعیف ادامه می‌یابد.

گودرزی درباره وضعیت دمای هوای تهران گفت: دمای هوای تهران تا یکشنبه آینده روند کاهشی خواهد داشت.

کد خبر 253747
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز