چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از کاهش دما در نقاط مختلف کشور و بارش باران و برف خبر داد.

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با  ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از بعدازظهر چهارشنبه ( 21 اسفند) تا صبح جمعه این هفته شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات برخی از استان‌های کشور خواهیم بود.

وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی در دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود بارش باران و برف در ارتفاعات استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، همدان، قم، کردستان، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی اغاز شود و شاهد آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها و در مناطق کوهستانی اختلال در تردد جاده‌ای به علت بارش برف باشیم.

وظیفه در خصوص هوای تهران نیز گفت که پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه هوای تهران در روز 21 اسفند ماه جاری بین شش تا 14 درجه بالای صفر، روز پنجشنبه بین چهار تا 10 درجه بالای صفر و روز جمعه این هفته بین یک تا 13 درجه بالای صفر باشد و آسمان پایتخت در روزهای یاد شده نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد باشد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در پایان گفت که هم اکنون هوای تهران 9 درجه بالای صفر، رطوبت نسبی هوا حدود 71 درصد و سرعت وزش باد 14 کیلومتر در ساعت برآورد می‌شود.

کد خبر 252955
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز