همشهری آنلاین: فرودگاه بین‌المللی حلب سرانجام پس از یک‌ سال از روز شنبه پروازهای مسافری خود را با ۳ پرواز در هفته به دمشق و بالعکس آغاز کرد.

پروازهای مسافری در فرودگاه حلب سوریه از سرگرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس در دمشق، سرانجام پس از یک سال فرودگاه بین‌المللی حلب روز گذشته شاهد فرود آمدن اولین پرواز مسافربری خود بود، بدون اینکه در این باره مشکل یا مانعی در فرود آمدن هواپیما و یا شرایط حاکم بر فرودگاه پیش آید.

هواپیمای مسافربری که روز شنبه گذشته در فرودگاه بین‌المللی حلب بر زمین نشست حامل تعدادی مسافر غیر نظامی، خبرنگار و وزرای آموزش عالی و تربیت سوریه بود.

این پرواز ساعت 18 از فرودگاه دمشق به هوا برخاست و ساعت 19 در فرودگاه حلب بر زمین نشست تا هم زمان با آن یک هواپیمای دیگر در ساعت 19 و 30 حلب را به سمت دمشق ترک کند و به این ترتیب به طور رسمی پروازهای مسافربری فرودگاه بین‌المللی حلب از سر گرفته شود.

مسئولان فرودگاه در این خصوص تاکید کردند که از هفته آینده فرودگاه بین‌المللی حلب پروازهای خارجی خود را هم از سر خواهد گرفت و در این خصوص در حال انجام هماهنگی لازم برای از سرگیری پروازهای حلب - بیروت هستیم.

با از سرگیری پروازهای مسافربری فرودگاه بین‌المللی حلب شرکت هواپیمایی سوریه نیز دفاتر خود را در داخل فرودگاه و همچنین مناطق مختلف شهر حلب گشوده و شرکت اتوبوسرانی حلب نیز خطوطی را برای انتقال مسافران از فرودگاه به نقاط مختلف شهر و بالعکس دایر کرده است.

کد خبر 253502
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز