همشهری‌آنلاین: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی جواد محقق را به عنوان دبیر علمی یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان منصوب کرد.

جواد محقق

به گزارش ایرنا به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در حکم علیرضا حاجیان‌زاده به جواد محقق آمده است: باتوجه به سوابق درخشان، تعهد و تخصص جواد محقق در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به عنوان دبیر علمی یازدهمین دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان منصوب می شوید.

در این حکم ابراز امیدواری شده تا با حضور جواد محقق، این جشنواره مسیری را که از دیرباز آغاز کرده است مطمئن تر و ثمربخش تر ادامه دهد و به مهم ترین هدف خود که رشد کیفی و کمی مطبوعات کودک و نوجوان کشور است برسد.

کمک به رشد استعدادهای جوان در تمام زمینه های مرتبط با مطبوعات کودک و نوجوان و اهمیت دادن به مباحث نظری به نحوی که تعاریف مربوط به نشریات کودک و نوجوان در جامعه ی اسلامی ملموس تر و روشن تر شود از جمله مواردی است که در حکم تاکید شده است.

همچنین به کار گرفتن روش‌های علمی در داوری به گونه‌ای که بهترین آثار و تواناترین هنرمندان و نویسندگان این حوزه انتخاب شوند، از دیگر انتظارهای مدیرعامل کانون از دبیر علمی این دوره جشنواره مطبوعات است.

یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود.

کد خبر 252422
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز