همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در نیروهای مسلح برای پاسخ به هرنوع اقدام جنون آمیزی گفت: پاسخ ما به هر تجاوزی پشیمان کننده خواهد بود.

حسین دهقان

به گزارش تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش مدیریت دانش در نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در خصوص حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ما اراده خود را در راهپیمایی 22 بهمن برای مقاومت در مقابل هرنوع اقدام بیگانه‌ای نشان داد و دنیا هم این پیام را دریافت کرد.

وی گفت: حضور مردم در اصل بیان تصمیم، اراده، وحدت، انسجام، مقاومت و استقامت مردم در مقابل زیاده خواهی ها، یاوه گویی‌ها و بی ادبی مسئولان آمریکایی در این مدت بود.

نیروهای مسلح در مقابل هر تهدید ایفای نقش می‌کند

وزیر دفاع افزود: نیروهای مسلح مستقل و متفاوت با ملت نیستند و به عنوان پیشانی برخورد با هر نوع تهدیدی که از طرف هر مداخله گر یا متجاوزی صورت می‌گیرد، ایفای نقش می‌کنند و عمق راهبردی و پشتوانه آنان هم مردم هستند.

سردار دهقان با اشاره به اهمیت آمادگی کامل در نیروهای مسلح برای پاسخ به هرنوع اقدام جنون آمیزی گفت: پاسخ ما به هر تجاوزی پشیمان کننده خواهد بود.

وزیر دفاع همچنین در پاسخ به سوالی درباره ضرورت مدیریت دانش در نیروهای مسلح گفت: از آنجایی که نیروهای مسلح باید از اقتدار لازم برای پاسخگویی به هر تهدید بهرمند باشند، توجه به مقوله مدیریت دانش بسیار ضروری و راهبردی است.

وی افزود: نیروهای مسلح در سایه تدوین راهبرد مدیریت دانش متکی بر راهبرد کلان اداره و مدیریت سازمان بتوانند به تهدیدات پاسخ گویند.

سردار دهقان به استقبال خوب نیروهای مسلح و نخبگان از همایش مدیریت دانش اشاره و ابراز امیدوار کرد ، دستاوردهای این همایش و هم فکری در حوزه مدیریت دانش برای ایجاد فضای مدیریتی قوی‌تر، تولید قدرت دفاعی و مواجهه با تهدیدات احتمالی مورد استفاده قرار گیرد.

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای شکل گیری مدیریت دانش در نیروهای مسلح گفت: در چند سال گذشته این حرکت در سطح نیروهای مسلح به وجود آمده است و نیروها متناسب با وضع خود در زمینه های مستندسازی، خلق دانش در چارچوب نیازها، ذخیره‌سازی و ایجاد بستر ارتباطی و بهره گیری از فناوری اطلاعات اقداماتی انجام داده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این اقدامات زمینه‌ای را فراهم می‌آورد که این دانش برای بهره برداری در دسترس قرار گیرد و با رعایت ملاحظات خاص نیروهای مسلح نشر یابد که جامعه هم از آن بهره لازم را داشته باشد.

کد خبر 250226
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز