دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

چشمم را که بستم و باز کردم، دیدم آخرهای بهمن است و سال ۹۲ دارد کم‌کم بار وبندیلش را جمع می‌کند. همین‌طور که خبرها را جست‌وجو می‌کردم، دیدم که طرح‌های استقبال از بهار از چپ و راست می‌رسند... مگر تا بهار چه‌قدر مانده است؟

در یک چشم به هم زدن، سال تمام شد

معرفی آثار حجمی طرح استقبال از بهار

اگر یادت باشد سال گذشته در گوشه و کنار شهر آثار حجمی با مضمون عید نوروز و بهار در تهران برپا شده بود. امسال هم فراخوانی برای آثار حجمی طرح استقبال از بهار ۹۳ منتشر شد و حالا کسانی که آثار حجمی‌شان پس از پایان داوری، انتخاب‌ شده، معرفی شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، ۳۰ اثر حجمی با موضوعات بهار، از آثار ارسال شده به دبیرخانه‌ی طرح استقبال از بهار ۹۳ برای اکران در سطح شهر انتخاب در نظر گرفته شده‌اند.

ایرج محمدی، سعید شهلاپور، سهند حسامیان، رضا قره‌باغی و کیوان پورنصری‌نژاد پس از بررسی و داوری ۷۲۶ اثر رسیده از ۲۴۷ هنرمند، این ۳۰ اثر حجمی را شایسته اکران در سطح شهر دانستند.

این آثار به زودی پیش از پایان سال ۹۲ در میدان‌ها، پارک‌ها، حاشیه‌ی بزرگ‌راه‌ها، تقاطع خیابان‌ها و محورهای مهم به‌نمایش در می‌آیند.

 

اهدای نهال

اسفند، فصل درخت‌کاری است. امسال هم مثل سال‌های پیش از اول بهمن تا ۱۵ اسفند، نهال رایگان به شهروندان تهرانی اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری، مردم می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و با اعلام آدرس منزل خود نهال مورد نیازشان را دریافت کنند و مسئولان نواحی ۱۲۳گانه هم با حضور در محل مورد نظر به کاشت این نهال‌ها می‌پردازند یا در صورت درخواست شهروندان، نهال‌ها برای کاشت به خود افراد داده می‌شود.»

یادت باشد امسال حتماً درخت بکاری. کجا؟ حیاط، پیاده‌روها و...

کد خبر 249873
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز