همشهری آنلاین: دبیر جشنواره «من هم می­توانم» از برگزاری این جشنواره با هدف آموزش تعامل سازنده میان کودکان و نوجوانان با همسالان دارای معلولیت­‌شان، در روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مرکز آفرینش­‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، ترانه میلادی با اعلام این خبر بر ضرورت فرهنگ­سازی اجتماعی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت: در راستای آموزش تعامل سازنده میان کودکان و نوجوانان با همسالان دارای معلولیت­‌شان، کتابی مصور و داستانی با متن آموزشی آشنایی با انواع معلولیت، علایم و نشانه‌های شهری مربوط به افراد دارای معلولیت و مبتنی بر ترویج باور به توانمندی کودکان دارای معلولیت، در سطح مدارس ابتدایی شهر تهران توزیع شده است.

دبیر جشنواره «من هم می­توانم» افزود: به منظور تشویق دانش‌آموزان و مربیان مدارس تهران، جشنواره آموزشی «من هم می‌توانم» که در آن 500 دانش­‌آموز منتخب شرکت‌کننده در این جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند، چهارشنبه 25 دی ماه در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره برای نخستین بار در ایران به عنوان طرح آموزشی فرهنگی در مدارس اجرا شده و با استقبال کودکان و کادر آموزشی مدارس شهر تهران مواجه شده و برای برگزاری آن در شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

کد خبر 245333
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز