همشهری آنلاین: اتوبوس حامل زائران ایرانی بیت الله الحرام که بامداد پنجشنبه به وقت محلی از جده به سوی مدینه در حرکت بود، در ۳۰ کیلومتری مدینه منوره دچار سانحه شد.

واژگونی اتوبوس

معاون حج عمره سازمان حج و زیارت روز پنجشنبه در باره جزئیات سانحه واژگونی اتوبوس زائران ایرانی خانه خدا که در مسیر جده به مدینه در حرکت بود، گفت: یکی از هم وطنان به نام «خلیل اتلانی» جان خود را در این سانحه از دست داد.

«ناصر خدرنژاد» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، آخرین آمار مجروح شدگان را 25 نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون 10 نفر به بیمارستان منتقل شده اند که حال دو نفر از آنان وخیم است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت یادآور شد: تصادف ساعت 12 شب گذشته رخ داده است و زائران متعلق به استان قم بوده اند.

اتوبوس حامل زائران ایرانی بامداد امروز پنجشنبه 19 دی ماه در 30 کیلومتری مدینه منوره واژگون شد که در اثر این حادثه یک نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داد.

در اثر این حادثه 25 تن از زائران نیز زخمی شدند که 14 نفر از آنان با حضور نیروهای امداد و کادر درمان به صورت سرپایی مداوا شده و 9 نفر دیگر به بیمارستان ملک فهد مدینه منوره انتقال داده شدند.

مصدومان حادثه اخیر بوسیله بالگرد به بیمارستان مدینه انتقال داده شدند و ستاد عملیات عمره مدینه منوره تمام تلاش خود را برای ساماندهی و رسیدگی به زائران حادثه دیده انجام می دهد. زائران حادثه اخیر با کاروان ˈساربان گشت قمˈ راهی سرزمین وحی بودند.

کد خبر 245242
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز