گروه شهری: پنجمین نمایشگاه اسباب بازی از ۱۶تا ۲۰دی در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

اسباب‌ بازی

 پیش‌بینی می‌شود که حدود 2میلیون کودک تهرانی و خانواده هایشان از این نمایشگاه بازدید کنند.هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید‌کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه اعلام شده است.

آنگونه که سیدمحمدهادی ایازی، معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شورای اجرایی «شهر دوستدار کودک» خبر داده، در این نمایشگاه مدیران محله، گروه‌های غیردولتی فعال و اداره کل آموزش‌های شهروندی مشارکت دارند. درایام برگزاری نمایشگاه، نشست‌های تخصصی کودک و سلامت، کودک و مشارکت‌های تصمیم ساز، کودک و مدیریت شهری همچنین کودک و آموزش‌های دینی برگزار می‌شود و موضوع کودکان کار و خیابان، کودکان فرار و کودک آزاری در این نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کودکان نخبه و نوابغ نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شوند. به گفته ایازی، موزه اسباب بازی در یکی از بناهای تاریخی منطقه 12افتتاح خواهد شد.

الهه راستگو، رئیس کمیسیون مشارکت‌های مردمی شورای شهر نیز در این جلسه مهم‌ترین گام در جهت شناسایی نیازهای کودکان را برقراری ارتباط مؤثر با خانواده‌های ایشان دانست. وی همچنین بر ضرورت حضور فعال مدارس، مدیران محله و سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید کرد.

کد خبر 242757
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز