همشهری آنلاین: عضو شورایاری منطقه ۲ تهران نسبت به برخی از ساخت و سازهای غیرمجاز و وجود کارتن خوابها و معتادان در حاشیه بزرگراه‌های این منطقه انتقاد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، حامد حسینی شورایار منطقه 2 با اشاره به مشکلات این منطقه گفت: ما در حاشیه بزرگراه‌ها با معضل معتادان مواجه هستیم.

در ادامه جلسه اسماعیل دوستی با بیان اینکه انتهای کوی فراز در این منطقه به محل ریخته شدن زباله‌ها بدل شده گفت: باید این بخش ساماندهی شود. همچنین اوین و درکه نیز مانند دره فرحزاد ساخته شود و با نهادهایی که در حریم رودخانه ساخت و ساز می کنند برخورد شود.

وی خواستار تملک باغی رها شده در بخش جنوبی میدان کاج شد.

همچنین محسن سرخو در ادامه با اشاره به حادثه گودبرداری منطقه ایران زمین گفت: این مشکل هنوز حل نشده و دردسرهایی برای محله دارد. شورایاری‌ها باید مراقب باشند قبل از وقوع چنین اتفاقاتی آن را گزارش کنند.

مرتضی طلایی نیز با اشاره به وضعیت نامناسب محله کامپ زنجان در جوار دانشگاه شریف گفت: این منطقه وضعیت اسف‌باری دارد که نیاز به استقرار پلیس در آن است و باید طرح‌های موضوعی برای آن تهیه شود.

سروری عضو دیگر شورای شهرتهران به وجود سارقان و معتادان در حواشی، فرحزاد و دره پونک اشاره کرد و گفت: در این مکان‌ها ساخت و سازهای غیرقانونی انجام می‌شود و هر روز رستوران تازه ای در این مکان متولد می‌شود که برخورد با آن نیاز به عزم جدی‌تری دارد.

حبیب پور نیز به مشکلات محله اسلام آباد و زیر پل مدیریت اشاره کرد و گفت: بعد از غروب آفتاب این مکان تبدیل به تگزاس می‌شود.

همچنین حکیمی پور در این جلسه با اشاره به تذکر 18 نفر از اعضای شورای شهر به شهردار گفت: شهردار توضیح داده که به ساختارها در شهرداری دست نزده و تنها جابجایی انجام داده است.

کد خبر 241992
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز