دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

مراسم رونمایی از پوستر و سایت سی و دومین جشنواره فیلم فجر ظهر روز گذشته با حضور مدیران جشنواره، هنرمندان و برخی برگزیدگان دوره‌های گذشته در دفتر ستاد جشنواره برگزار شد.

رونمایی از پوستر رسمی جشنواره سی و دوم


به گزارش مهر، محمد حیدری مدیر هنری جشنواره پیش از رونمایی از پوسترهای این دوره از غلبه رنگ‌های فیروزه‌ای، سرمه‌ای و بنفش در تمام بخش‌ها و مراحل هنری این دوره خبر داد و گفت: مجید برزگر پوستر بخش بین‌الملل را طراحی کرد و طراح پوستر بخش سینمای ایران هم مهدی سعیدی است که در بحث فرهنگ ایرانی و خط شهره است. در ادامه علیرضا رضاداد دبیر جشنواره سی و دوم فیلم فجر گفت: هفته گذشته که این پوسترها آماده شد، ما فکر کردیم بهترین راه برای رونمایی از آنها دعوت از برگزیدگان دوره قبل و به نوعی تشکر مجدد از آنهاست. جشنواره فجر یک سرمایه ملی است و ما همه جا حافظ و نگهبان این سرمایه هستیم. دعوت از این برگزیدگان باعث می‌شود در سینمای کشور معنای امید و اطمینان تقویت شود. خوشبختانه فضایی بسیار مثبت به‌وجود آمده و تلاش می‌کنیم این دوره بهتر از دوره‌های قبل برگزار شود.

رضا داوودنژاد، رسول صدرعاملی و حمید فرخ‌نژاد هم دیگر سخنرانان مراسم رونمایی از پوسترها و سایت جشنواره بودند. برنده سیمرغ بلورین جشنواره قبل در سخنان خود گفت: جشنواره فجر برای سینمای ما حکم سال تحویل را دارد و همه باید در ابتدای این سال دعا کنیم. سینما و مقوله هنر جزو علوم انسانی است و تابع قانون نیست. برای سینما قانونمندی آرزو می‌کنم و امیدوارم سینماگر ما اهمیت داشته باشد و امید است در آینده اتفاق‌های خوب بیفتد. قدر این سینما را بدانیم چرا که کشورهای خلیج‌فارس تلاش می‌کنند به سینمای ما برسند.

در ادامه مراسم پوران درخشنده و انسیه شاه‌حسینی پوستر بخش سودای سیمرغ را رونمایی کردند. هومن بهمنش، رسول صدرعاملی و مسعود فراستی پوستر جام جهان‌نما، بهمنش و محمدرضا عباسیان پوستر بخش نگاه نو و ابراهیم فیاض و جمال امید پوستر سینمای سعادت را رونمایی کردند. در پایان با حضور رضاداد و حیدری سایت جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. محمدحسین لطیفی، داریوش فرهنگ، حسین زندباف، ناصر باکیده، علیرضا شجاع‌نوری، ایرج تقی‌پور، مینو فرشچی، ابراهیم داروغه‌زاده، محمدرضا عرب، مسعود احمدیان، منوچهر شاهسواری، امیر سیف‌زاده، سیدضیاءالدین دری، محسن علی‌اکبری، آتوسا قلمفرسایی و... در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 241776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز