چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۳
۰ نفر

گروه ادب و هنر: مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر ضمن تشریح خبر فروش بلیت نیم‌بها، تحت مدیریت شهرداری تهران به دانشجویان به مناسبت روز دانشجو، جزئیات پروژه‌ها و برنامه‌های آینده این مؤسسه را اعلام کرد.

تصویر شهر با یک مستند به جشنواره فجر می‌آید

سیدهادی منبتی در گفت‌وگو با همشهری با گرامیداشت روز دانشجو و تبریک این روز به تمامی دانشجویان افزود: با هماهنگی شورای صنفی نمایش دانشجویان می‌توانند روزهای شنبه تا دوشنبه آینده یعنی 16، 17 و 18 آذرماه از تسهیلات پردیس‌های سینمایی ملت، آزادی، تماشا، راگا و رازی با ارائه بلیت نیم‌بها استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مؤسسه تصویر شهر امسال در جشنواره سی‌و‌دوم فجر، فیلم مستقل ندارد گفت: به‌دلیل وجود مشکلات مالی هنوز هیچ فیلم مستقلی برای حضور در جشنواره فیلم فجر نساخته و تنها چند فیلم مستند و یک فیلم تلویزیونی براساس اهداف خود تولید کرده‌ایم. در حال حاضر پیگیر ساختن یک مجموعه تلویزیونی هستیم. اما در حوزه سینمای بلند هنوز به نگاه مستقل یا تولید مشترک نرسیده‌ایم. به همین دلیل امسال در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر تنها با یک مستند بلند به نام «حجاب راه رستگاری» به کارگردانی شهریار بحرانی حضور خواهیم داشت که کار تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر با بیان اینکه با دبیر جشنواره فیلم فجر برای برپایی بازار فیلم در پردیس ملت مذاکره کرده، افزود: صحبت‌های اولیه را برای میزبانی بازار فیلم در پردیس ملت با علیرضا رضاداد انجام داده‌ایم. در جشنواره سال گذشته ما بازار بین‌المللی جشنواره فیلم فجر را در پردیس ملت برگزار کردیم و امسال هم آمادگی داریم میزبان این رویداد بین‌المللی باشیم.

منبتی پیش از این اعلام کرده بود همزمان با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قرار است 3پردیس سینمایی شامل 17سالن سینما به همت بخش خصوصی در نقاط مختلف پایتخت افتتاح شود. مدیریت این سالن‌ها بر عهده شهرداری تهران نیست بلکه بخش خصوصی از ظرفیت‌های قانونی شهرداری برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده خواهد کرد.

کد خبر 241198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز