دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر هنری سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت که رنگ قالب اقلام تبلیغاتی این رویداد سینمایی فیروزه ای، سورمه ای و بنفش است.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش ایرنا، محمد حیدری در مراسم رونمایی از پوستر و سایت سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر یادآور شد: امسال برای تمامی بخش های تبلیغاتی جشنواره فیلم فجر مضمون مشخصی را در نظر گرفتیم و رنگ قالب جشنواره امسال فیروزه ای، سرمه ای و بنفش است.

وی یادآور شد: پوستر بخش بین الملل فیلم فجر توسط مجید برزگر از فیلمسازان کشور و پوستر بخش سینمای ایران نیز به وسیله مهدی سعیدی طراحی شده است.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر نیز در این مراسم توضیح داد: رونمایی از اقلام تبلیغی سی و دومین جشنواره فیلم فجر امسال زودتر از سال های گذشته انجام شده است و حضور برگزیدگان دوره های قبل این رویداد و دوران جشنواره فیلم فجر در مراسم رونمایی از پوستر و سایت جشنواره نشانی از احترام به این بزرگان است.

علیرضا رضا داد از جشنواره فیلم فجر به عنوان سرمایه ملی یاد کرد و توضیح داد: همه باید پاسبان این سرمایه باشیم و از این داشته ملی حفاظت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که همه اهالی سینما به تعالی هنر هفتم فکر کرده و فضای شادی و نشاط ایجاد شده در جامعه هنری کشور به برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک کند.

کد خبر 241769
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز