همشهری آنلاین: شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تصمیم گرفت مستندهایی که پیش از این در جشنواره سینماحقیقت شرکت کرده‌اند هم بتوانند در جشنواره فجر حضور یابند.

جشنواره سینمایی

به گزارش مهر، سینماگران مستند علاوه بر حضور در جشنواره سینماحقیقت به جشنواره فیلم فجر نیز به عنوان ظرفیت کلان سینما نگاه می‌کنند و به همین منظور شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفت این فرصت را به مستندهای شرکت‌کرده در سینماحقیقت بدهد تا در جشنواره فیلم فجر نیز شرکت کنند.

این تصمیم شورای سیاستگذاری به منظور ایجاد همسویی بیشتر میان اهداف و سیاست های جشنواره هایی است که توسط سازمان های وابسته به سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

همچنین آخرین خبرها از آثار رسیده به بخش مستند جشنواره از این قرار است که تا پایان مهلت تقاضای شرکت در جشنواره فیلم فجر یعنی روز پنجشنبه 30 آبان، تعداد 137 اثر مستند بلند متقاضی شرکت در جشنواره فجر شدند.

طی روزهای آتی با معرفی هیات انتخاب مستند کار بازبینی و انتخاب آثار مستند برای حضور در فجر آغاز خواهد شد و با تصمیمی که شورای سیاستگذاری اتخاذ کرده است، محدودیتی برای بازبینی و انتخاب آثار به نمایش در آمده در سینماحقیقت وجود ندارد.

کد خبر 239735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز