مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

گروه شهری: 870 دستگاه اتوبوس به همراه 1000 دستگاه تاکسی دوگانه سوز در مراسم ویژه‌ای همزمان با هفته جهانی محیط‌زیست و تا پایان هفته جاری وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ورود 1870 دستگاه اتوبوس و تاکسی به شبکه معابر شهر ی انتظار می‌رود حدود 485 هزار نفر به ظرفیت جا‌به‌جایی مسافر در ناوگان حمل و نقل شهری تهران افزوده شود.

بنابراین گزارش ورود 870 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی و نیز ورود 1000 دستگاه تاکسی دوگانه‌سوز به سامانه تاکسیرانی، از جمله اقدامات مدیریت شهری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل همگانی پایتخت به شمار می‌آید.

این گزارش حاکی است علاوه بر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک به مناسبت هفته جهانی محیط‌زیست که در شهرداری تهران تحت عنوان «توسعه پایدار شهری»‌به اجرا درمی‌آید، برنامه‌های متنوع و مختلفی تدارک دیده است.

افتتاح یک دستگاه متحرک و یک ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در کنار آغاز به کار ایستگاه سنجش آلودگی صوتی از سوی شرکت کنترل کیفیت هوا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

گفتنی است برگزاری یک دوره آموزشی تخصصی آشنایی با مسائل زیست‌محیطی ویژه مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 23932

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز