مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از راه‌اندازی 160 خط جدید مسافربرهای شخصی در هفته آینده و افزایش نظارت بر فعالیت خودروهای تحت کنترل این سازمان خبرداد.


حسین تیموری کرمانی در این باره گفت: برای خودروهایی که اخیرا در طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی ثبت نام و کارت سوخت دریافت کرده اند 160 خط جدید پیش بینی شده است که از هفته آینده فعالیت خود را در این خطوط آغاز خواهند کرد و در صورت عدم حضور در خطوط و یا خودداری از فعالیت، با هماهنگی های بعمل آمده و معرفی سازمان تاکسیرانی،  کارت سوخت آنها باطل خواهد شد.

وی همچنین گفت: کارت سوخت آن عده از رانندگان تاکسی و مسافربرهای شخصی که با توقف خودرو در پارکینگ و معابر و یا فروش بنزین از ارایه خدمات به شهروندان خودداری کنند، باطل می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی افزود: با هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه‌های ذیربط، این موضوع به طور جدی پیگیری و دنبال خواهدشد، زیرا این خودروها باید در اختیار حمل و نقل عمومی باشند و سهمیه سوخت آنها متعلق به عموم و برای خدمات‌رسانی به شهروندان  است ونباید  از آن سوء استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در پی هماهنگی های بعمل آمده با نیروی انتظامی و معاونت راهنمایی و رانندگی و وزارت نفت که به موجب آن تحویل کارت تاکسی های پلاک موقت به عهده سازمان تاکسیرانی گذاشته شد، از تعداد 6 هزار و 100 کارت تحویلی به این سازمان، 347 کارت، فاقد فعالیت در شبکه تاکسیرانی شناسایی و از تحویل به صاحبان آنها خودداری شد.

تیموری کرمانی افزود: واحدهای گشت  این سازمان از ساعات اولیه صبح از طریق گشت‌های غیر محسوس،  تاکسی ها و مسافربرهای شخصی متوقف در حاشیه خیابان ها و یا پارکینگ ها را شناسایی و  برای تصیم گیری به مراجع ذیربط معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس  در حال حاضر  بیش از40 دستگاه تاکسی که پرونده آنها در هیات انضباطی تاکسیرانی در حال بررسی است، توقیف شده و منتظر رای و نظرهیات هستند.

اخیراً  گزارش‌هایی از توقف شماری از تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی در پارکینگ و حاشیه معابر و فروش سهمیه بنزین حمل‌ونقل عمومی توسط برخی رانندگان این نوع خودروها گزارش شده که ساماندهی آن نیازمند تمهیداتی از سوی متولیان برای جلوگیری  از این وضعیت است.

کد خبر 27212

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز