مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: خودروهای مشمول طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی تا هفته آینده کارت سوخت خود را دریافت خواهندکرد.

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: تمامی‌51 هزار و 278 خودرو شخصی مشمول طرح ساماندهی که تا تاریخ 10/12/85 ثبت نام کرده‌اند تا هفته آینده کارت سوخت دریافت می‌کنند.

حسین تیموری کرمانی افزود: رانندگان این نوع خودروها که قبلا فرم چهار برگی را تکمیل و درب موتور و صندوق عقب خودرو مشمول طرح را رنگ آمیزی و برچسب و پروانه موقت بهره‌برداری دریافت کرده‌اند می‌توانند تا تاریخ 21 /4/86 با مراجعه به شرکت‌های تابع سازمان تاکسیرانی که قبلا در آنها پرونده تشکیل داده اند، برای اخذ معرفی‌نامه مربوط به دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

وی در عین حال از رانندگان خودروهای مشمول طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی خواست از مراجعه مستقیم به سازمان نظارت بر تاکسیرانی خودداری و صرفاً به شرکت‌های تابعه این سازمان که قبلا در آنها ثبت نام کرده اند، مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران همچنین گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده، مشکل کارت سوخت تاکسی‌ها  اعم از دوگانه سوز، پلاک موقت و تاکسی‌های ون در شرف برطرف شدن است.

تیموری گفت: در پی اعلام سهمیه‌بندی بنزین، حدود 4 هزار و 200 دستگاه تاکسی پلاک موقت و دوگانه سوز و750 دستگاه تاکسی ون به دلیل فقدان کارت سوخت در خدمات رسانی به شهروندان دچار مشکل شدند که، هم اکنون مشکل عده زیادی از آنها برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 8 هزار و 400 دستگاه تاکسی که با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین با مشکل مواجه شدند، تاکنون کارت سوخت حدود  6 هزار تاکسی پلاک موقت تحویل شده و در حال حاضر تنها یک هزار و 700 دستگاه تاکسی پلاک موقت منتظر دریافت کارت سوخت هستند.

وی افزود: علاوه بر این در مورد تأمین کپسول گاز برخی تاکسی‌های دوگانه‌سوز نیز کماکان مشکلاتی وجود دارد و بنا به قولی که شرکتهای سازنده از جمله ایران خودرو داده‌اند این مشکل نیز تا یک ماه آینده برطرف خواهدشد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با این حال اجرای طرح سهمیه بندی بنزین را در روانترشدن ترافیک و افزایش سرعت حمل و نقل عمومی‌به ویژه حمل مسافر با تاکسی موثردانست و خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، جابجایی مسافر با تاکسی از 2 میلیون و 106 هزار نفر به 2 میلیون و 700 هزار نفر در روز یعنی حدود 29 درصد افزایش یافته است. وی با این حال گفت: تاکسی‌ها هنوز به دلیل کمبود سهمیه سوخت در ساعات پایانی روز با مشکل مواجه هستند که در صورت پذیرش پیشنهاد سازمان تاکسیرانی مبنی برافزایش میزان سهمیه تاکسی‌ها این مشکل نیز برطرف خواهدشد.

کد خبر 26059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز