دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره هنرهای تجسمی "هنر جوان" روز گذشته - یکشنبه ۱۲ آبان ماه - در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد و برگزیدگان هر بخش معرفی و تقدیر شدند.

پوستر تجسمی

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تجسمی "هنر جوان" عصر یکشنبه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد و در آن برگزیدگان و منتخبان هر بخش معرفی و اعلام شدند.

در بخش کاریکاتور با موضوع بحران «مجتبی حیدرپناه» به عنوان نفر اول، «محمد حسین اکبری‌ سیستانی» به عنوان نفر دوم و «سجاد رافعی» به عنوان نفر سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش کاریکاتور با موضوع چهره آرش «فروغی»، «نسرین عبدالشیخی» و «علیرضا باقری» به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش حجم «فرزانه وزیری‌تبار»، «سمانه آهن‌چی» و «فاضل مصلی‌نژاد» به ترتیب نفر اول تا سوم معرفی شدند؛ هدایت صحرایی و پریسا فروتن نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین رویا کاظمی، مسعود رضایی، علیرضا بندی گلستانی به طور مشترک در بخش فتوآرت برگزیده شدند.

در بخش طراحی ضمن تقدیر و تشکر از اعظم حاتمی، مریم عالمی، شیما بیات، شیرکوه سیف پناهی، شیوا مطیع، طیبه اجتماعی، شیوا مطلبی و روح‌الله طامهری، رتبه اول به محمدعلی عدیلی، رتبه دوم به مصطفی ترابی‌میرزایی و رتبه سوم به مهری ندریان اختصاص داده شد.

امیر انعامی، ابراهیم کاشانی و محمد صابر شیخ‌رضایی به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم بخش پوستر انتخاب شدند و از بهارک قره‌باغی، محمدرضا حافظی، زهره ریاحی مقدم و صابر مخبری تقدیر و تشکر شد.

در بخش تصویرسازی مرجان آهوپارو نفر اول، سمانه مطلبی ‌سلوط نفر دوم و فرهاد مفوز به عنوان نفر سوم معرفی شدند و مهشید خوش خلق، عاطفه قنبریان، امیر مفتون، بهاره چرتابی اصل، رضا دالوند، فاطمه کاویانی، سید میثم موسوی و معصومه اعتبارزاده شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش نقاشی نیز طاهری کاویانی رتبه دوم و احد قدیری رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و هیات داوران رضوان کاظم پور، مریم عبداللهی، امیر حسین اسدی، زهرا تیموری نژاد و مونا هنرمند را شایسته تقدیر دانستند.

عباس سیف‌آبادی، مریم حدادی و شراره خدایار به ترتیب رتبه اول تا سوم را در بخش نقاشیخط بدست آوردند و از سجاد همتی، بهنام جعفرنژاد تقدیر و تشکر شد.

در بخش ویدئوآرت هیات‌داوران آثار را بسیار محدود ارزیابی کردند و شناخت بیشتر به هنرمندان شرکت کننده را توصیه کردند و در این بخش یاسمن حسنی و مرجان خرم‌گل‌کاران به طور مشترک برگزیده شدند.

همچنین به برگزیدگان بخش ویدئوآرت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال و به برگزیدگان بخش فتوآرت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال اهدا شد.

در بخش حجم و نقاشیخط نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به نفر دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به نفر سوم اهدا شد.

در بخش نقاشی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به رتبه دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به رتبه دوم اهدا شد.

در سایر رشته‌ها لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال به نفر دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به نفر سوم اهدا شد.

کد خبر 237571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز