همشهری آنلاین: آثار برگزیده بخش مسابقه ششمین دوسالانه تصویرگری با انتخاب مردم و بازدیدکنندگان نیز انتخاب می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، کیانوش غریب پور؛ دبیر ششمین دوسالانه تصویرگری با اشاره با انتخاب مردمی در دوسالانه گفت: همزمان با گشایش بخش‌های جنبی دوسالانه، صندوقی برای داوری بازدیدکنندگان و انتخاب برگزیده‌ مسابقه‌های دوسالانه، اختصاص می‌یابد.

دبیر دوسالانه از همه‌ تصویرگران، هنرمندان و سایر بازدیدکنندگان نمایشگاه درخواست کرد تا با انتخاب‌های خود برگزیده‌ «انتخاب مردمی» دوسالانه را در بخش‌های «تصویرگری کتاب» و «جهان نورها و سایه‌ها» معرفی کنند.

غریب پور افزود: این صندوق فقط توسط دبیر دوسالانه بازبینی خواهد شد و برگزیده‌ بازدیدکنندگان در هر بخش، از طریق سایت دوسالانه و انجمن تصویرگران معرفی خواهد شد.

کیانوش غریب‌پور گفت: ششمین دوسالانه تصویرگری بازتاب یک دهه تصویرگری ایران است و باید این فرصت برای همه فراهم باشد تا داوری‌هایشان را به‌ نحوی به جامعه‌ تصویرگران نشان دهند؛ به علاوه تجربه‌ انتخاب‌های مردمی در کنار داوری‌های حرفه‌ای، همیشه پیام‌هایی به ما می‌دهد که می‌تواند مبنای قضاوت‌های جدیدی در مورد یک جریان هنری باشد.

بخش‌های جنبی دوسالانه، شامل آثار «تصویرگران میهمان» (خارج از مسابقه)، بخش جنبی «دنیای جدید تصویرگری» و «نمایشگاه تصویرگران آسیای دور» شنبه 18 آبان ماه در مجموعه‌ فرهنگی‌هنری صبا، گالری آیینه گشایش یافت.

کد خبر 238253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز