همشهری آنلاین: علی اصغر شیرازی، مصطفی گودرزی و حبیب الله صادقی داوری مقالات بخش پژوهش‌های علمی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت را برعهده دارند.

پوستر تجسمی

به گزارش ایلنا، علی اصغر شیرازی گفت: بنده به همراه مصطفی گودرزی و حبیب الله صادقی داوری و ارزیابی نهایی مقالات بخش پژوهش های علمی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت را بر عهده داریم.

دبیر بخش پژوهش‌های علمی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت گفت: در مرحله اول چکیده مقالات به دستمان رسیده بود و درحال حاضر بیشتر شرکت کنندگان اصل مقالات را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند و با رسیدن اصل مقالات هم اکنون ارزیابی آثار توسط هیات داوران متشکل از مصطفی گودرزی، حبیب الله صادقی و بنده آغاز شده است.

شیرازی با اشاره به برپایی سمینار برای ارائه این مقالات، اظهار کرد: درحال حاضر هنوز تصمیمی مبنی بر برگزاری سمینار گرفته نشده است و در ایام افتتاحیه نمایشگاه مشخص خواهد شد که مسئولان شرایط و امکان برپایی چنین سمیناری را برای ارائه این مقالات دارند و یا خیر.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این درحالی است که مقالات برگزیده سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت در کتاب همایش منتشر خواهد شد، علاوه بر این در انتخاب آثار نیز محدودیت نداریم و حتی اگر تمام آثار از کیفیت لازم برخوردار باشند، تمامی مقالات را به چاپ خواهیم رساند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب الله صادقی، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، نقاشیخط، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود.

کد خبر 238137
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز