همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مرکز فرهنگی و بصیرت افزایی امام خمینی(ره) سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مشهد مقدس بازدید و بر توسعه این مرکز تاکید کرد.

حسین دهقان

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سفر به مشهد مقدس در بازدید از مرکز فرهنگی و بصیرت‌افزایی امام خمینی(ره)‌، با استقبال از طرح‌های بصیرت‌افزایی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به خصوص فعالیت‌های مرکز فرهنگی و بصیرت افزایی امام خمینی(ره) دستورات لازم را مبنی بر گسترش و توسعه این مرکز ‌در جهت ارتقاء هرچه بیشتر معنویت و بصیرت خانواده های کارکنان وزارت دفاع صادرکرد.

تسنیم در این رابطه نوشت: وی ایجاد مجتمع بزرگ فرهنگی و بصیرت افزایی ویژه خانواده های کارکنان را با در نظر گرفتن کلیه امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی در محل فعلی خواستار شد و تاکید‌کرد:‌کار راه اندازی این مجتمع بزرگ فرهنگی‌ می بایست از سال جاری آغاز شود و ان‌شاءالله تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام والمسلمین رحمانیان، رئیس مرکز فرهنگی و بصیرت افزایی امام خمینی(ره) مشهد گزارشی از برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در اجرای برنامه های بصیرتی ویژه خانواده و فرزندان دانشجوی‌کارکنان ارائه داد.

در این بازدید، امیر سرتیپ نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع‌، مدیران ارشد وزارت دفاع مستقر در مشهد مقدس، سردار شکارچی معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی‌ و حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌ ارشد عقیدتی سیاسی منطقه، وزیر‌دفاع را همراهی می‌کردند.

کد خبر 236836
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز