همشهری آنلاین: وزیر دفاع در خصوص اقدام یکجانبه نظامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این رژیم ضعیف تر از آن است که شهامت انجام چنین گستاخی را داشته باشد.

دهقان

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان در خصوص موضوع گزینه نظامی اظهارداشت: به نظر می‌رسد پاسخ به گزینه نظامی را مردم آمریکا در نظرسنجی‌ها داده‌اند و موافقت 75 درصدی آنها با گزینه مذاکره با ایران، پاسخ لابی صهیونیستی و جنگ طلبان آمریکایی است.

وی در خصوص اقدام یکجانبه نظامی از سوی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این رژیم ضعیف تر از آن است که شهامت انجام چنین گستاخی را داشته باشد.

وزیر دفاع تصریح کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع هسته‌ای کاملا منطقی، متین، شفاف و مبتنی بر مقرارت و قوانین بین المللی است.

سردار دهقان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر این اساس معتقد است که برای حل مساله هسته‌ای در چارچوب قوانین و مقررات مربوط و فارغ از جنجال‌ها و اهداف سیاسی در صورت وجود اراده در طرف مقابل می‌توان به نتایج و دستاوردهای خوبی که تامین کننده منافع ملی ما و برطرف کننده نگرانی‌های بیهوده طرف مقابل باشد، دست یافت.

کد خبر 233650
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز