همشهری آنلاین: وزیر دفاع با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین بی هویت ترین جریان سیاسی موجود در طول تاریخ هستند، اظهار داشت: منافقین هیچگاه نتوانستند بپذیرند که امام راحل به کمک مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

به گزارش تسنیم ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین، گفت: نه ملت ما از اینکه آنها حمایت کنند، نگران خواهد شد و نه منافقین از حمایت آنها طرفی خواهند بست چرا که آنها ابزاری در اختیار آنها خواهند بود.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین بی هویت ترین جریان سیاسی موجود در طول تاریخ هستند، اظهار داشت: منافقین هیچگاه نتوانستند بپذیرند که امام راحل به کمک مردم انقلاب را به پیروزی رساند و تصور منافقین بر این بود که آنها انقلاب را شروع کردند از این رو حق دارند بر مردم حکومت کنند.این نگاه انحرافی و غلط منافقین منجر به این شد که همواره در مسیر طاغوت حرکت کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه منافقین هیچ کمکی به حکومت اسلامی و مردم در صحنه های مختلف نکردند و از ابتدا در خدمت دشمنان انقلاب و این ملت بودند گفت: اوج آن خدمت آشکار آنها به صدام بود و همه سرمایه های خود را در اختیار صدام قرار دادند.اگر صدام به آنها پناه داد با این هدف بود که بتواند از ظرفیت آنها علیه انقلاب اسلامی استفاده کند.

کد خبر 231057
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز