همشهری آنلاین: جانشین وزیر دفاع از درخواست نیروهای مسلح برای تولید سلاح‌های جدید خبر داد و گفت: وارد نسل چهارم فناوری دفاعی شده‌ایم.

مجید بکایی

به گزراش تسنیم، سردار مجید بکایی جانشین وزیر دفاع در ‌مراسم ‌تودیع و معارفه معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع ‌با بیان اینکه وزارت دفاع حساس‌ترین نهاد کشور و نیروی انسانی‌‌‌ بزرگترین سرمایه آن است‌، گفت‌: ‌با مدیریت سردار میر‌احمدی ‌هماهنگی مناسب و دقیقی در حوزه نیروی انسانی میان سازمان‌های تابعه و ستاد وزارت به وجود آمد‌.

وی ایجاد برنامه و روش جهت رسیدگی دائمی به خانواده معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران، نظام مند کردن اداره کل گزینش وزارت دفاع به صورت یکپارچه، ‌پیاده‌سازی خدمات کشوری و اجرای عدالت اداری را از مهم‌ترین اقدامات معاون سابق سرمایه انسانی ‌نام برد و افزود:‌ برهمین اساس سردار وحیدی‌ وزیر سابق دفاع سردار میراحمدی را کاندیدای دریافت نشان خدمت کرد‌ که با توجه به تغییر دولت امکان آن فراهم نشد، اما امیدواریم که خداوند متعال این نشان خدمت را به نحو شایسته به ایشان عطا کند‌.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به ورود کشور به نسل چهارم فناوری دفاعی و درخواست نیروهای مسلح برای تولید سلاح‌های نظامی جدید اظهار داشت: ‌نظام نوآوری دفاعی در وزارت دفاع با تلاش سردار میر‌احمدی آغاز گردید ‌تا از ‌‌نیروی انسانی متناسب با نیازهای دفاعی در وزارت دفاع تامین شود‌.

سردار ‌بکایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن معرفی امیر منصور شهلایی‌، با اشاره به سابقه هشت ساله وی در مسئولیت معاون سرمایه انسانی ارتش جمهوری اسلامی و حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش‌‌ گفت‌: امیر شهلایی دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک‌، دانشیار و دارای تألیفات متعدد بوده و امیدواریم که رویکرد وزارت دفاع در حوزه نیروی انسانی ‌‌با شتابی بیشتر ادامه پیدا کند‌.

کد خبر 229407
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز